10 Reacties
één maand geleden
Goed poetsen kan soms lastig zijn, ik zou een afspraak maken bij de preventie assistente of een mondhygiënist voor persoonlijk advies en instructie betreft goed poetsen en tanden stokers/floss.
Als je veel ziek bent kan het natuurlijk ook zijn dat je tandvlees meer geïrriteerd is ondanks dat je het goed verzorgd.
Veel beterschap!
één maand geleden
Hoi! Eén mondhygiënist hier. Komt ook een beetje door je weerstand. Probeer 2 keer per dag te poetsen en 1 keer per dag tussen je tanden te reinigen. Als ondersteuning om je tandvlees sneller naar gezond te krijgen, adviseer ik een perio-aid spoelmiddel. Deze kan je een week gebruiken (max 2 weken en dit kan tijdens de zwangerschap). Na je poetsbeurt spoelen en niet naspoelen! Binnen 2 weken moet het afnemen. Tijdens je zwangerschap is de doorbloeding ook veel sneller waardoor de ontsteking heel heftig kan zijn in de mond, een goede mondgezondheid is echt heeeeeeeel belangrijk! Suc6!
één maand geleden
Paradontax daarmee poetsen en dan spoelen met perio aid wel de groene de andere is weer slechter want daar zit iets in en dat is niet goed.. ik had me hele gebit wat ontstoken was en toen ik dit ben gaan doen was alles was na 2 weken over
één maand geleden
Reactie op springinhetveld
Paradontax daarmee poetsen en dan spoelen met perio aid wel de groene de an ...
Dit was het advies van mijn tand arts
één maand geleden
Ja hier hetzelfde. Weken, maanden goed gegaan. Moet dinsdag naar de mondhygiënist en heb ontstoken tandvlees 😢 Ze zal me niet geloven dat ik m’n gebit vrijwel altijd goed verzorg.😝 Inderdaad met paradontax en spoelen met zoutwater ipv listerine.
En zoveel mogelijk flossen, dat ‘moest’ ik van de mondhygiënist doen….verder geen tips, blijft vervelend.
één maand geleden
Reactie op jihalk
Hoi! Eén mondhygiënist hier. Komt ook een beetje door je weerstand. Probeer ...
Hoii, bedankt voor je reactie ik ga morgen gelijk perioaid halen. Ik poets mijn tanden minstens 2 x per dag.. zo vervelend. Ik hoop dat het met perioaid minder word ☺️
één maand geleden
Reactie op LJ
Ja hier hetzelfde. Weken, maanden goed gegaan. Moet dinsdag naar de mondhyg ...
Bedankt voor je reactie. Jaa ik doe er alles aan maarja helaas 🤷🏻♀️ heb pas 12 dec afspraak by de mondhygienist dus dat duurt nog wel eventjes ☺️
één maand geleden
Reactie op Derya Özad
Bedankt voor je reactie. Jaa ik doe er alles aan maarja helaas 🤷🏻♀️ heb ...
Je kan de afspraak ook vervroegen! Ze doen daar totaal niet moeilijk over als je uitleg geeft. Probeer ook echt tussen je tanden minimaal 1 keer per dag. Overal waar plaque blijft (wordt na 1 dag schadelijk). Zorgt voor ontstekingen en gaatjes. 🦷 perio-aid gaat zeker helpen.
één maand geleden
Reactie op springinhetveld
Paradontax daarmee poetsen en dan spoelen met perio aid wel de groene de an ...
Ik ga het morgen halen… hope dat het snel overgaat☺️