7 Reacties
2 dagen geleden
Pfoeh ik ga het denk ik niet missen, alleen de schopjes😅
Zwanger van een tweeling is wel echt heel pittig en voel me nu echt al heel wat weken hoogzwanger.
Vooral het walvisgevoel bij het omdraaien in bed of het overeind komen van de bank ga ik echt niet missen😂😂😂
Nog even aftellen! Nu 32+4
2 dagen geleden
Reactie op MammaJoanne
Zwanger van een t ...
Ik geloof zeker dat een tweeling een heel verschil is idd jeetje !! Haha, en ik maar klagen als ik wil draaien of uit bed of van de bank wil 🙈
2 dagen geleden
Reactie op MammaJoanne
Zwanger van een t ...
Heel herkenbaar, nu 33+4 van een tweeling!
Inmiddels weet ik dat ik over 2,5 week ga bevallen, dus ik probeer extra te genieten van de gezelligheid in mijn buik. De trapjes ga ik echt missen. Heel raar dat het er alweer bijna op zit!
2 dagen geleden
Het valt me wel zwaar hoor, ben ook nog ziek geweest en verhuisd. Dingen die ik niet ga missen: het slecht slapen en kunnen draaien in bed. De moeite met van de bank opstaan, snel moe zijn, niet lekker met mn dochter kunnen spelen (echt vind mezelf zo een saaie moeder nu), maagzuur. Pfff ga zo maar door.
Wat ik wel ga missen: de schopjes (soms, want deze kan er wat van en doet soms pijn) en dat mijn buik nu mooi strak is 😅, dat de kleine nu veilig in mn buik zit en de verzorging nu alleen opletten wat ik eet en drink is.