4 Reacties

5 dagen geleden

Je hebt helaas geen werk waar je een tandje langzamer kan of wat meer pauzes kan pakken. Ik zou me daarom ziekmelden. In het verleden ook weleens te lang doorgelopen uit plichtsbesef, maar inmiddels zou ik dat niet meer doen. Denk aan jezelf en je baby ❤️

5 dagen geleden

Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem. Werk ook in de kinderopvang 0 tot 2 jaar. Veel last van mijn bekken en ook harde buiken. Sinds deze week ook een soort wee pijn steken erbij. Ik ben nu ook 32 weken. Afgelopen week was het tillen van een baby van 7 maandjes al te zwaar…en het was geen te zware baby… Ik werkte eerst 30 uur, nu nog maar 15 uur en dan 3 halve dagen. Ik ga dit overleggen met de verloskundige maar denk helemaal ziek melden nu al… Ik snap hoe lastig dit is, maar je doet het niet voor jezelf, maar voor de kleine en die gedachte helpt heel erg voor mij. Voor mezelf zou ik niet stoppen, maar voor de kleine in me wil ik wel echt het beste ❤️ Succes en sterkte! Luister goed naar je lichaam!

5 dagen geleden

Je kindje is het belangrijkste! Het is ook zo nu dat je hersteltijd veel langer is dan zonder dat je zwanger bent, en je gaat onbewust toch snel over je grenzen. Zeker met huilende/vallende baby’s /peuters om je heen. Ik zou me daarom ook ziek melden en proberen uitgerust de bevalling in te gaan😘

5 dagen geleden

Hey, Ik heb tzelfde..maandag 32 maar sinds 1.5 week forse bekkenklachten (nu bekkeninstabiliteit) Ik heb ervoor gekozen om met 31.4 te stoppen met werken.. zou idd nog geen 2 weken later officieel met verlof gaan. Belangrijk om voor jezelf en de baby te kiezen in dit verhaal. Sterkte met het maken van een juiste keus voor jezelf! X