8 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb dit ook in combinatie met maagzuur 😭 ben 31+1. Tot nu toe geen tips.. krijg alleen medicatie van de HA

9 dagen geleden

Herkenbaar. 31+2 en ook ineens heel misselijk. Al 2 nachten wat last van en vandaag extremer misselijk en nu ook braken. Maar twijfel of het niet een buikgriep is. Ik had het in m'n vorige zwangerschap ook juist in 3e trimester het meest dus misschien hoort het er gewoon bij.. Sterkte!

9 dagen geleden

Ik heb tot nu toe 2x duidelijk de buikgriep gehad sinds ik in het derde trimester ben. Ook geen pretje, maar daarnaast is de misselijkheid ook weer terug met flagen. Ik merk dat bij mij die vooral terugkomt als ik teveel heb gedaan, maar soms ook zonder aankondiging. Gelukkig bij mij wel minder heftig dan het eerste trimester, maar ik vind het ook een tegenvaller

9 dagen geleden

Mijn misselijkheid was weer teruggekomen bij ongeveer 28 weken (nu 31+5). Wat bij mij helpt is kleine beetjes helpen ipv grote maaltijden. En van sommige voedingsmiddelen word ik sneller misselijk, dus wellicht kan je hierop ook letten?😇

9 dagen geleden

Hoi, ik heb ook sinds 2 weken last van misselijkheid. Waarschijnlijk drukt ze op men maag en ook als ze gaat bewegen voel ik dat k meer misselijk word. Ik eet ook kleinere beetjes de hele dag door… heel vervelend dit..

9 dagen geleden

Ah dat heb ik dus ook opeens sinds gister, 29+5… Heel vervelend.. geen tips helaas.

9 dagen geleden

Ze duwt tegen m’n maag, dus ben al sinds 28 weken weer misselijk helaas. Nu 34 weken. Ze zakt wel, maar trapt alsnog onder m’n maag in.

9 dagen geleden

Ik heb dit ook.. vaak ook weer braken, komt dan echt uit het niets opeens opzetten. Heel vervelend.