6 Reacties

één maand geleden

Ik ervaar het als beurs gevoel en mijn bekkenfysio zegt dat de spieren bij je bekkenbodem die daar zitten week worden. En dat het de banden zijn die daar zitten.

één maand geleden

Reactie op Alexanderpiepje

Ik ervaar het als beurs gevoel en mijn bekkenfysio zegt dat de spieren bij ...
Ah okee. Heb gister iets te veel zware dingen gedaan, dus misschien dat het daar extra van komt. Dank je voor je reactie in idee geval!

één maand geleden

Dat kan natuurlijk ook! Ook heel vervelend. Als het gevoel blijft zou ik de bekkenfysio aanraden. De oefeningen die je daar krijgt helpen wel

één maand geleden

Ik had het toevallig een paar dagen geleden ook. Maar nu niet meer.. dus geen idee wat het is

één maand geleden

Hoi! Haha, ik weet niet zo goed welke plaats je bedoelt. Bedoel je je schaambot net boven je schaamlippen? Als ik Google op venusheuvel kom ik daar op uit namelijk. Ik heb daar namelijk ook echt pijn! Ik heb oefeningen gehad van mijn fysio, dit zijn rugspieren/bekkenspieren die daar samenkomen. Vooral voor die pijn moet ik het “zachtjes masseren”, dat is met een hand links en een hand rechts erop drukken richting mijn rug, net tot de pijn, om en om. Ik merk dat het bij mij scheelt, eindelijk! Ik heb echt lang rondgelopen met deze nare pijn. Hopelijk werkt dit voor jou ook en anders hoop ik dat je snel wat vindt!

één maand geleden

Reactie op Celiny87

Hoi! Haha, ik weet niet zo goed welke plaats je bedoelt. Bedoel je je schaa ...
Inderdaad op die plek! Moet toevallig volgende week naar de bekkenfysio, dus zal wel even vragen. Bedankt voor je tip! 😀