15 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb dit sinds week 25 denk ik, soms komt het ineens op en dan blijft het weer weg inderdaad.. ik draag vooral bh’s met een shirtje erover heen extra 😅

3 dagen geleden

Oh bij mij was echt al bij 20 weken ofz, heb meteen van die pads gehaald, en makkelijke topjes

3 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Oh bij mij was echt al bij 20 weken ofz, heb meteen van die pads gehaald, e ...
Wat voor topjes gebruik jij?

3 dagen geleden

Ik heb dit ook al sinds rond de 20 weken. En vooral links haha, geen idee waarom! Ik draag vaak een hele loszittende voedingsbh met pads erin. Zodra ik denk, ik ga weer eens zonder, heb ik vaak dezelfde dag nog vlekken!

3 dagen geleden

Bij jullie was het al vroeg🥹 bij mij pas sinds 31 weken (1ste zwangerschap). Is dat erg?

3 dagen geleden

Reactie op Aishaaaaa

Bij jullie was het al vroeg🥹 bij mij pas sinds 31 weken (1ste zwangerschap ...
Ik ga ervan uit dat elk vrouwen lichaam anders is en dat het altijd wel verschild. Het is me eerste zwangerschap nu dus is ook allemaal nieuw 😅

3 dagen geleden

Reactie op ilseklooster

Wat voor topjes gebruik jij?
Gewoon soort makkelijke bhs van de new yorker 🙃 heb de pads er ook uit gehaald en hierin blijven de zoogcompressen goed zitten

3 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Gewoon soort makkelijke bhs van de new yorker 🙃 heb de pads er ook uit geh ...
Dankjewel ☺️

3 dagen geleden

Reactie op Aishaaaaa

Nee dat is niet erg. En het is ook normaal als het niet gebeurt. Zegt niks over de borstvoeding straks.

3 dagen geleden

Reactie op Aishaaaaa

Nee zeker niet, bij iedereen is het anders, pluspunt is dat je nu pas de zoogcompressen hoeft te dragen🫠 en ik liet sindsdien ook me vriend niet meer aan me borsten zitten als we intiem waren, want dan lekte ze ook😅, maar je melkproductie hoeft niet meteen anders te zijn

3 dagen geleden

Ik ben bijna 33 weken en heb helemaal geen lekkende borsten gehad nog 🙁

3 dagen geleden

Reactie op Btissame💙

Ik ben bijna 33 weken en heb helemaal geen lekkende borsten gehad nog 🙁
Joh daar moet je juist blij mee zijn. Dit is mijn 3e zwangerschap. Ik heb 2x meer dan 2 jaar borstvoeding gegeven. Dat ging 2x vanaf de geboorte zonder problemen. Altijd een ruime productie gehad. Beide keren geen melk gelekt tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 30 weken en ook geen melk gelekt. Je ziet vast veranderingen aan je lichaam die wijzen op een voorbereiding op de borstvoeding: grotere borsten, grotere en donkere tepels, misschien zie je bloedvaten lopen. Lek je s nachts al: helemaal normaal. Gebeurt dat niet: ook helemaal normaal.

3 dagen geleden

Klopt ik had me er idd al over ongelezen dat je niet perse hoeft te lekken en zie idd zeker verandering aan mijn borsten. Is mijn eerste ben benieuwd of ik straks genoeg productie heb gezien dat in ons gezin best een dingetje is.

3 dagen geleden

Reactie op Btissame💙

Klopt ik had me er idd al over ongelezen dat je niet perse hoeft te lekken ...
Er is tegenwoordig zoveel goede hulp! En anders hebben we in NL gelukkig een goed alternatief.

3 dagen geleden

Ja, helaas al sinds week 17🙄 Maar het is wat het is