25 Reacties

7 maanden geleden

Daar hoef je geen nieuwe mat voor aan te schaffen hoor! Je kunt gewoon van die activiteiten knuffels, boekjes etc op de grond leggen. Dan is er echt meer dan genoeg vermaak op de grond! Zo'n kleine speelmat doen ze niet zo lang mee. Dan zou ik eerder voor een grote mat gaan voor als ze gaan rollen en bewegen. 😊

7 maanden geleden

Ik heb zelf een nieuwe vloerkleed gekocht. Omdat ze telkens van de speelmat afrolde, of af viel. Hij is lekker zacht en dik, kan ze alle kanten op zonder er vanaf te rollen. + Hij staat mooi en kunnen we hem later gebruiken als vloerkleed bij de bank. https://www.bol.com/nl/nl/p/hakuna-matte-wolkzachte-fluwelen-mat-speelmat-baby-200-x-150-x-2-5-cm-beige-kindertapijt-met-hoogwaardig-traagschuim-baby-speelkleed-met-antislipbasis-babykruipmat-kinderkamertapijt/9300000165202431/ Koop dan inderdaad los speelgoed of speelgym van de ikea bvb. Heb zelf ook zn hele speelgym gekocht met mat en al en die gebruiken we eigenlijk niet meer.

7 maanden geleden

Ja zet een boekje neer met spiegel of wat andere knuffels of speeltjes waar de naar kunnen graaien. Minder consumeren, de wereld staat in de fik <3

7 maanden geleden

Ik heb er eentje (een heeeeele zachte) van little dutch. Wel vrij prijzig, maar daar zitten dingen op de mat die onze meid mega interessant vindt. Maar je kan zeker ook doen wat de rest zegt en gewoon speeltjes op de grond aanbieden. De Oball valt hier bijvoorbeeld enorm in de smaak.

7 maanden geleden

Ik heb deze gekocht op aanraden van de kinderfysio. Ben er echt heel blij mee!

7 maanden geleden

Wij hebben een lettermat deze gaat lang mee en is lekker zacht voor de kleintjes om op te spelen. Mijn dochter van 3 vind het nog geweldig. Leg hier gewoon ook speelgoed op dan is die net zo leuk.
Ik heb een grote kleed besteld op love by lily, is wel wat aan de dure kant. Maar is voor buiten en binnen, en zijn grote kleden. Verder een leuk speelboog met muziek bij Mamaloes weg. Waar die op de buik kan en op de rug met z’n voeten spelen

7 maanden geleden

Wij hebben gister deze binnen gekregen en is tot nu toe echt een succes om lekker te rollen: https://www.bol.com/nl/p/kleine-speelmat-120-x-120-cm-dubbelzijdig-speelkleed-speelmat-baby-speelkleed-baby-speelmat-foam-opvouwbaar-beige/9300000163866559?referrer=socialshare_pdp_androidapp 😍 neemt ook niet zoveel plek in beslag!

7 maanden geleden

Bedankt aan degenen die met leuke ideeën/tips komen☺️ Voor de overige dames die weer eens de behoefte voelen om anderen te beleren met wat wel of niet zou moeten, why? Wat zie ik dat toch vaak gebeuren hier. Dit is de eerste keer dat ik erop reageer, maar vraag me oprecht af waarom sommigen reageren als ze geen antwoord kunnen of willen geven op de vraag die gesteld wordt, maar enkel commentaar. Niet reageren is ook nog altijd een optie.

7 maanden geleden

Reactie op Bubbles28

Bedankt aan degenen die met leuke ideeën/tips komen☺️ Voor de overige dam ...
Bekritiseren? Waar heb je het over? Ik zie echt niemand die kritiek levert, alleen maar mensen die (goedbedoelde)ideeën aandragen. Aan jou de keus wat je ermee doet.

7 maanden geleden

Reactie op Bubbles28

Bedankt aan degenen die met leuke ideeën/tips komen☺️ Voor de overige dam ...
Ik vind het allemaal goede adviezen sommige vinden een nieuw speelkleed niet nodig maar dat is natuurlijk een persoonlijke keus en ook een goedbedoeld advies. Iedere moeder is verschillend in denkwijze maar iedereen wil het beste voor zn kindje. Daarom is dit juist een leuke app om zo andere meningen te horen die misschien verschillen van hoe jij er over denkt.

7 maanden geleden

Reactie op Violetsareblue

Bekritiseren? Waar heb je het over? Ik zie echt niemand die kritiek levert, ...
Waarom reageer jij zo kattig? Voel je je aangesproken soms? Jouw reactie bevestigd precies wat ik bedoelde te zeggen met wat ik zo regelmatig tegenkom hier. Het wordt er niet bepaald gezelliger op. Ik heb overigens nergens benoemd dat iemand bekritiseert, wel belerend en dat was niet naar jou gericht dus je kunt gewoon relaxed blijven, hoor.

7 maanden geleden

Reactie op KimHester

Ik vind het allemaal goede adviezen sommige vinden een nieuw speelkleed nie ...
Helemaal mee eens, een verschillende kijk op zaken is helemaal niet per definitie verkeerd! Ik stel alleen in dit geval een heel duidelijke vraag, niet andermans mening over wat ik wel of niet zou mogen aanschaffen voor mijn kind omdat ‘de wereld in de fik staat’. Vind ik nergens voor nodig, maar dat zal ook aan mij kunnen liggen…

7 maanden geleden

Reactie op Bubbles28

Waarom reageer jij zo kattig? Voel je je aangesproken soms? Jouw reactie b ...
Jeetje....

7 maanden geleden

Reactie op KimHester

Wij hebben een lettermat deze gaat lang mee en is lekker zacht voor de klei ...
Ben hier heel benieuwd naar. Heb je een linkje voor mij?😊

7 maanden geleden

Wij hebben deze en onze dochter vind het geweldig. Boog is verstelbaar dus ook leuk als ze op de buik ligt. Luiaard met muziek vindt ze ook heel leuk! https://www.bol.com/nl/nl/p/fisher-price-3-in-1-baby-toddler-gym-baby-play-mat-sensory-toys-for-tummy-time-rainforest/9300000132623873/?referrer=socialshare_pdp_www

7 maanden geleden

Wij hebben deze! https://www.vertbaudet.nl/zacht-speelkleed-croque-la-vie-blauw.htm?ProductId=341004136&FiltreCouleur=0502. Zie wel dat ie sinds februari even €25 duurder is geworden.. een snelle zoek op vinted levert misschien wat leuks op (je kunt ze namelijk ook in de wasmachine doen). Mijn dochter vindt ‘m geweldig, want is juist leuk voor op de buik.

7 maanden geleden

Wij hebben een heel grote, waarschijnlijk voor iedereen bekend, autospeelmat. Die ligt gewoon als 'kleed' in de kamer. Blijft leuk, ook voor onze oudste van 4. Als onze kleinste op de grond speelt leg ik t boxkleed op de grond, soms met soms zonder babygym. Hij blijft alleen nu met 3,5 maand al niet meer op t boxkleed liggen haha.. Wij hebben destijds bij de oudste van de fysio de tip gekregen voor zo'n speelvloerkleed. Is lekker stug dus dat helpt de kleine straks met leren tijgeren en z'n knietjes onder zich trekken. Op onze tegelvloer is dat in t begin best lastig anders, wat onnodig extra frustratie geeft.

7 maanden geleden

Reactie op DRH1993

Wij hebben een heel grote, waarschijnlijk voor iedereen bekend, autospeelm ...
Goeie tip! Dank je ☺️