Schoonmoeders...
Ben ik de enige of kan ik mijn schoonmoeder echt niet uitstaan? Ze is zo irritant.
Heeft ze besloten om 5 december te gaan bowlen en gourmetten met elkaar. Ik ben dan 36 weken zwanger.
Vind het zo bijzonder dat je dat verzint met je hoogzwangere schoondochter. Snap niet waarom.
Ook haar aanwezigheid is zo heftig. Ze schreeuwt als ze praat en duwt overal haar mening tussendoor.
Ze is dus tijdje gestopt met roken. Vertelt ze tijdens familiedag (van haar kant) wel aan 4 groepen dat ze net gerookt heeft en dat ze het heerlijk vond.
Ik negeer haar en zeg enkel oké, want ik begrijp niet waarom je daar zo'n aandacht mee wilt vragen.
Als ik iets vind of ergens last van hebt dan vergelijkt ze het met haar zwangerschap wat 20 jaar geleden was. En dat ze het bizar vind dat ik niet gewogen wordt tijdens mijn zwangerschap want ja: "ik moest dat altijd wel"...
Ik irriteer mij zo en kan niet goed tegen dat dominante gedrag... liefst wil ik enkel mijn moeder en zussen in de kraamweek op bezoek. Van haar wil ik niks hebben haha.
Herkennen jullie dit? Ligt het nou aan de hormonen 😂 kan deze irritatie lastig langs mij heen leggen.