30 Reacties
vorig jaar
Bèr zou ik uitspreken als Behr door het streepje naar links.. dus echt die “eh” klank.
vorig jaar
Ik zou Bèr uitspreken als Behr en Baer als Baar.
Dus qua spelling ligt het eraan hoe de uitspraak moet zijn 🥰
vorig jaar
Reactie op Babynr3ontheway
Ik zou Bèr uitspreken als Behr en Baer als Baar.
Dus qua spelling ligt het ...
Je bedoelt dus Behr als de e in help? En als het streepje de andere kant op zou staan? Dus Bér? Of wordt het dan simpel Beer? En, er vanuitgaande dat je geen Limburgse bent, wat vindt je van de naam? 🙈
vorig jaar
Reactie op Alikerjumps
Je bedoelt dus Behr als de e in help? En als het streepje de andere kant op ...
Ja Bér is voor mij Beer. Geen Limburger idd. Lieve schat, het maakt niet uit of ik het mooi vind. Als jullie het maar mooi vinden ❤️
Ik weet dat ae ook vaak lastig is. Wij in onze buurt zeggen daarvoor aa maar buitenstaanders maken het air van. Snap je wat ik bedoel?
vorig jaar
Reactie op Babynr3ontheway
Ja Bér is voor mij Beer. Geen Limburger idd. Lieve schat, het maakt niet ui ...
Je hebt natuurlijk gelijk haha maar ik wil niet dat hij zijn hele leven zn naam moet uitleggen of spellen haha 🙈 maar dankjewel voor je reacties! 😘
vorig jaar
Reactie op Kmchild
Baer. Komt hier in Venlo veel voor. En echte Limburgers weten precies hoe j ...
Hahaha ja ik kan het ook echt op geen andere manier lezen 😂
vorig jaar
Ik kom ook niet uit Limburg en zou ook Bèr uitspreken zoals de e in help. Bér als Beer. Baer zal voor mij nu wel als Behr/Bair gaan vanwege de æ klank hier in Noorwegen 😅
Succes met het kiezen van de naam, wij krijgen ook een jongen en ben erg bezig met een naam die zowel hier als in NL goed uit te spreken is en die we leuk vinden 🙈
vorig jaar
Reactie op Ingris
Ik kan geen Limburgs, dus ik ben nou wel heel benieuwd hoe je het uit zou m ...
Ik denk dat de uitspraak dan het beste te beschrijven is als Bair 😊
Ik vind het idee ook leuk, maar stel dat we een zoon krijgen wat ambities buiten Limburg heeft, weet ik niet of het nog steeds zo leuk is haha
vorig jaar
Reactie op Alikerjumps
Hahaha ja ik kan het ook echt op geen andere manier lezen 😂
Hahaha ja ik ook niet 🤣en zou persoonlijk echt voor Baer gaan. Ook al heeft je kind straks misschien ambities buiten Limburg. Hoe leuk is zijn naam zo🥺😍 ik ben zelf half Moluks half Hongaars maar ik vind Baer echt leuk haha
vorig jaar
Ik woon zelf in Limburg en heb nog nooit deze naam gehoord. Ik zou het uitspreken als Bear inderdaad.
vorig jaar
Ik zat na te denken hoe ik de è zou uitspreken en dacht aan het woord ‘bek’, alleen… dat betekent dat ik Bèr en Ber eigenlijk precies hetzelfde zou uitspreken 😅. Of t nou met of zonder streepje is. Heb de naam nog nooit gehoord maar vind t wel een schattige naam. Ik zou denken dat t misschien van Bernhard komt, een soort afkorting.
vorig jaar
Heerlijk van die oudhollandse namen. Ik zou het ook zo uitspreken zoals je hebt getypt. Ik denk dat je moet kiezen wat jij mooi vindt en niet moet geven om wat anderen er van vinden het is jullie kindje.