4 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik t wel heel af en toe, zelfde klachten als jou. Maar dit was vooral in het begin. Nu in mn tweede trimester merk ik eerder dat ik moeite heb met ontlasten

vorig jaar

Je hebt een app: medimama daar kan je zien wat mag qua medicatie tijdens de zwangerschap & borstvoeding

vorig jaar

Ik hetzelfde, maar heb dat meteen nagevraagd in het begin van de zwangerschap. Kortdurig gebruik zou opzich geen problemen geven, hooguit eventuele obstipatie. Uiteraard heb ik geen idee in welke mate je het gebruikt, maar ik neem het sporadisch puur in "start" hoeveelheid als ik echt langer van huis ga. Met 18 weken heb ik hier tot nu toe weinig op aan te merken. Zie alleen de dag erna minder vaak de binnenkant van het kleine kamertje 馃槣

vorig jaar

Ik heb combi lactose intolerantie en PDS. Gebruikte regelmatig Imodium vooral met werk in buitenland soms met ander eten en gelijk op darmen slaan. Ik heb de eerste 16 weken juist totaal geen last gehad en sinds paar dagen (ben nu 18 weken) helaas weer terug bij af. Zou ook wel een alternatief willen voor lopramide dus ik volg even hier. Moet binnenkort weer een week weg waar ik graag iets als zekerheid zou willen meenemen