16 Reacties

één maand geleden

Leuk! Mijn dochter heet Lauren en noemen we negen van de tien keer Lau. Zelfde categorie dus en ik vind het stoer en leuk voor een meisje 😊

één maand geleden

Lou stond ook op mijn lijstje maar mijn man vond dat niet zo wow.. ik vind hem top

één maand geleden

Reactie op Micky | 24baby

Leuk! Mijn dochter heet Lauren en noemen we negen van de tien keer Lau. Zel ...
Ah ook een hele leuke naam! Ik vraag me alleen af of dat er veel wordt gevraagd ‘oh waar is dat de afkorting van’ omdat het zo’n korte naam is lijkt het bijna een koosnaam ipv de echte naam haha

één maand geleden

Heeeeeeel leuk! 💖 beste vriendinnetje van ons zoontje heet ook Lou - anders had ie ook zeker bij mij bovenaan gestaan op t lijstje

één maand geleden

Ik vind het niet mooi. Kvind het meer passen bij een dier ofzo

één maand geleden

Heel leuk! Stond ook op mn lijstje voor als het een meisje zou worden 😍

één maand geleden

Misschien nog een leuke naam: Lilou. Mijn favoriet, maar manlief is sceptisch

één maand geleden

Heel leuk, maar ik hoor de naam nu al zovaak om me heen. Volgens mij heb je straks in elke klas 4 Lou’s, want het is ook nog eens een uniseks naam

één maand geleden

Leuke naam! Ik zou er zelf dan Loua van maken. Maar Lou is zeker een leuke naam.

één maand geleden

Super leuk! Wij zijn voor Milou gegaan als 2de naam, maar ik twijfelde zelf aan de naam Lou.

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Heel leuk, maar ik hoor de naam nu al zovaak om me heen. Volgens mij heb je ...
Je hebt kids die: Louis, Lewis, Lou, Loua, Loa, Marylou, Lilou… en ze worden allemaal afgekort tot Lou als ze worden geroepen in de speeltuin. Ik werk met kids, dus ben vrij regelmatig op plekken met veel kinderen. Die naam hoor je de laatste tijd altijd en overal… zou voor mij een hele goede reden zijn om het niet te doen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk, maar even om een beeld te schetsen voor je van momenteel.

één maand geleden

Vind t super leuk!! Ik moest laatst wel lachen: iemand gaat jou dan dus lou d'r moeder noemen. Dus loudermoeder / loedermoeder ghehehehe.

één maand geleden

Reactie op Ietjepietje

Vind t super leuk!! Ik moest laatst wel lachen: iemand gaat jou dan dus lo ...
🤣

één maand geleden

Reactie op Ietjepietje

Vind t super leuk!! Ik moest laatst wel lachen: iemand gaat jou dan dus lo ...
Hahaha fan-tas-tisch!!! Wij vinden de naam Lou ook leuk. Dit maakt m nog beter 🙌🙌

één maand geleden

Leuk

één maand geleden

Waarschijnlijk krijg je wel vaak de vraag hoe je de naam schrijft dan! Loes is dan gemakkelijker. Maar als jullie het mooi vinden is het toch goed?!