16 Reacties

vorige week

Grotere maat al probeert ? Onze dochter weegt minder en draagt al een poos maat 5. We gebruiken trouwens Babylove (DM luiers)

vorige week

Ik weet niet of het alleen ‘‘s nachts of overdag is, maar wij hebben overdag Kruidvat maat 4 en ‘‘s nachts Pampers premium protection maat 6. Hij poept ook bijna alleen maar ‘‘s nachts, maar maat 4/5 houden het dan niet. Dus misschien over op een grotere maat?

vorige week

Maatje groter geprobeerd? Mijn zoontje weegt 7.5 kilo en draagt ook maat 4. Anders zou je nog eens supermarkt merk kunnen proberen. Bijv die van lidl/aldi. Die hebben een ander soort. Dit heeft bij mn eerste een tijdje gewerkt. Toen had ik ook alle opties doorlopen. Of een duits merk weet niet of je bij de grens woont

vorige week

Mijn dochter van 8,5 kg, maatje 68 draagt ook maat 4 van Pampers Mijn zoontje ging rond de 10kg naar maat 5.

vorige week

Reactie op Putje

Ik weet niet of het alleen ‘‘s nachts of overdag is, maar wij hebben overda ...
Poepluiers echt overdag

vorige week

Kruidvat 5+

vorige week

Pampers luierbroekjes 4

vorige week

Wij hebben sinds deze week maat 5 van pampers premium protection, ze past maat 4 overigens nog maar ze lekte ook opeens door en dan weet ik dat het tijd is om over te gaan naar een grotere maat luier. 😊
Bij ons werken de Pampers Baby Dry goed, onze zoon lekt zelden door. Ze zijn eigenlijk bedoeld voor de nacht maar wij gebruiken ze overdag ook.

vorige week

Hier ook DM luiers van babylove of AH. Maar poep is ook wat dikker wat niet gauw doorlekt😅

vorige week

Ik zou zeker maat 5 proberen! De gewichten die op de luier verpakkingen zelf staan kloppen niet echt is mijn ervaring. Wij stappen elke keer over naar een grotere maat zodra hij doorlekt of de pasvorm niet meer goed is

5 dagen geleden

Hebben wij ook heel lang gehad in de nacht en de pampers broekjes werkt bij ons super fijn. Voor overdag weet ik het niet helaas. We hebben een tijd terug een paar dagen gehad dat elke poepluier doorlekte maar achteraf bleek dat buikgriep te zijn geweest zonder dat hij er mega last van had. (Wij kregen ineens de buikgriep met wel veel last 😵‍💫)

4 dagen geleden

Grotere maat gebruiken

4 dagen geleden

Lidl! En idd maatje groter

11 uur geleden

Ik gebruik de luiers van de ah. Vind ze super fijn. Worden niet zwaar en lekt niet