Even een vraagje over mady onderbroeken
Van de zeeman nemen jullie ook een of twee maten groter dan normaal? ik draag nu onderbroeken die niet over mn buik vallen dus ik vraag me af hoeveel maten groter ik zal kopen voor de kraamtijd
Mensen die ervaring hebben?
Ik heb ze ook aangeschaft voor na de bevalling ik heb normaal gezien maat M heb nu een L genomen gezien ik deze zwangerschap niks ben aangekomen heb ik zo de schattig gemaakt om voor een L te gaan om mijn buik wat ruimte te geven om te genezen ☺️
Ik vind ze verschrikkelijk.
Heb normaal maat 36 (S) heb ik XL gekocht, maar zelfs dat zit niet fijn. Ze snijden ontzettend en zitten daar half over de buik
Ik heb de Jane onderbroeken. Deze zitten op heuphoogte, hoger aan mijn bips, maar, nu ik zwanger ben, onder mijn buik. Ik heb nu 1 maatje groter nodig.
Ik draag hem twee maten groter dan mijn eigen maat, en binnenstebuiten omdat ik issues krijg van de naden 🙈
Had ze al gekocht en mijn gewone ondergoed zit te straks nu het hoofd onderin zit, dus dan maar even een maandje overbruggen zo hahaaha
Maar raadt inderdaad de Jane dan veel meer aan, die snijdt niet zo
Na mn eerste bevalling wel de Mady onderbroeken gedragen, 1 maat groter dan normaal. Zaten heel fijn bij mij. Normaal gesproken draag ik echt altijd een string omdat normale onderbroeken altijd tussen m’n billen kruipen (ronde billen). Maar de Mady onderbroeken zaten toch het beste, lekker hoog en bedekte de billen. Maar ik lees ook hele andere ervaringen haha. Zou er gewoon 1 proberen (zo duur zijn ze niet)!
Het is al een paar keer gezegd, maar ik ben ook grote fan van de Jane onderbroeken. Ik heb die een maatje groter genomen dan mijn normale maat, al draag ik ze ook nu al tijdens mijn zwangerschap. Bij mij snijden die onderbroeken nergens. Vorige keer via spoedkeizersnede bevallen en deze onderbroeken zitten ook echt hoog genoeg boven mijn litteken voor moest ik nu ook weer een keizersnede hebben.