20 Reacties

vorig jaar

Ik heb ze ook aangeschaft voor na de bevalling ik heb normaal gezien maat M heb nu een L genomen gezien ik deze zwangerschap niks ben aangekomen heb ik zo de schattig gemaakt om voor een L te gaan om mijn buik wat ruimte te geven om te genezen ☺️

vorig jaar

Ik vind ze verschrikkelijk. Heb normaal maat 36 (S) heb ik XL gekocht, maar zelfs dat zit niet fijn. Ze snijden ontzettend en zitten daar half over de buik

vorig jaar

Reactie op M_1986

Ik vind ze verschrikkelijk. Heb normaal maat 36 (S) heb ik XL gekocht, maar ...
Ohhh dat meen je niet 😅 word dus voor de zekerheid kijken naar ander ondergoed voor naar de bevalling

vorig jaar

Reactie op Btissame💙

Ohhh dat meen je niet 😅 word dus voor de zekerheid kijken naar ander onder ...
Meningen zijn verschillend. Maar de positieve ervaringen snap ik niet in ieder geval 🙃

vorig jaar

Reactie op M_1986

Meningen zijn verschillend. Maar de positieve ervaringen snap ik niet in ie ...
Nou ik ga ze eens uittesten kijken of ze mij bevallen. Zo niet dan ga ik op zoek naar andere. Dankjewel voor je info 🥰

vorig jaar

Ik heb de Jane onderbroeken. Deze zitten op heuphoogte, hoger aan mijn bips, maar, nu ik zwanger ben, onder mijn buik. Ik heb nu 1 maatje groter nodig.

vorig jaar

Ik vond ze wel fijn. Heb maat S en had M en L gehaald

vorig jaar

Ik heb 2 maten groter en zitten alsnog verschrikkelijk

vorig jaar

Ik vond de Mady broekjes persoonlijk best snijden in mijn huid. Zeeman heeft ook een lijn naadloze slips, die zitten echt heeerlijk!

vorig jaar

Ik draag hem twee maten groter dan mijn eigen maat, en binnenstebuiten omdat ik issues krijg van de naden 🙈 Had ze al gekocht en mijn gewone ondergoed zit te straks nu het hoofd onderin zit, dus dan maar even een maandje overbruggen zo hahaaha Maar raadt inderdaad de Jane dan veel meer aan, die snijdt niet zo

vorig jaar

Reactie op M_1986

Meningen zijn verschillend. Maar de positieve ervaringen snap ik niet in ie ...
Ik kan mij ook niet vinden in de positieve ervaringen hoor. Vond ze ontzettend snijden 😅

vorig jaar

Reactie op Cvgx

Ik kan mij ook niet vinden in de positieve ervaringen hoor. Vond ze ontzett ...
Ja hier snijden ze ook heel erg.

vorig jaar

Na mn eerste bevalling wel de Mady onderbroeken gedragen, 1 maat groter dan normaal. Zaten heel fijn bij mij. Normaal gesproken draag ik echt altijd een string omdat normale onderbroeken altijd tussen m’n billen kruipen (ronde billen). Maar de Mady onderbroeken zaten toch het beste, lekker hoog en bedekte de billen. Maar ik lees ook hele andere ervaringen haha. Zou er gewoon 1 proberen (zo duur zijn ze niet)!

vorig jaar

Na mn eerste bevalling wel de Mady onderbroeken gedragen, 1 maat groter dan ...
Ik heb ze nu trouwens wel weer gehaald!

vorig jaar

Het is al een paar keer gezegd, maar ik ben ook grote fan van de Jane onderbroeken. Ik heb die een maatje groter genomen dan mijn normale maat, al draag ik ze ook nu al tijdens mijn zwangerschap. Bij mij snijden die onderbroeken nergens. Vorige keer via spoedkeizersnede bevallen en deze onderbroeken zitten ook echt hoog genoeg boven mijn litteken voor moest ik nu ook weer een keizersnede hebben.

vorig jaar

Reactie op Cvgx

Ik kan mij ook niet vinden in de positieve ervaringen hoor. Vond ze ontzett ...
Ik vond ze ook vreselijk.

vorig jaar

Ik had ze tijdens m’n vorige zwangerschap ook gekocht vanwege alle goede verhalen, maar ik vond ze ook verschrikkelijk snijden.

vorig jaar

Ik heb nu die van de action gehaald geloof 2 voor 3 euro dacht ik, van die hele hoge en die zitten echt heel fijn.

vorig jaar

Ik vond ze ook niet fijn. Die van de hema of de action bevallen me goed 😊

vorig jaar

Reactie op Anka38

Ik vond ze ook niet fijn. Die van de hema of de action bevallen me goed 😊 ...
Dit!! Hemaa zit veeeel lekkerder! Veel elastischer en rekt lekkerder mee. Die mady bij mn 1e gehad en vond die echt knellen aan die randjes