49 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Annexb
Leuk! Ik woon in Hilversum.
Leuk! Ik ook Hilversum
6 maanden geleden
Reactie op Lottiee1994
Is het ook jullie eerste zwangerschap?
Jaa, voor mij wel!
6 maanden geleden
Nou wat een gezelligheid allemaal in Hilversum ! Hoe ver zijn jullie? Ik nu 7+3, helaas een week terug gezet na mijn eerste echo.
6 maanden geleden
Ik heb een tipje voor alle mama’s in T Gooi. Ik heb zojuist een pretecho laten doen bij BabyGlimpse in Laren en het was echt zo ontzettend leuk! Bij mijn eerste echo was ik een week terug gezet en de echo was heel erg onduidelijk. Ik heb een heel regelmatige cyclus, dus twijfelde zelf of het ‘terugzetten’ wel klopte.
Nu ik bij Baby Glimpse ben geweest bleek mijn gevoel inderdaad te kloppen en ik ben weer een week vooruit gezet (9w1d). Het beeld was haarscherp en heb zelfs de baby zien bewegen. Het hartje was ook te zien. Dus mochten jullie nog op zoek zijn naar een plek om een pretecho te maken, is dit zeker een aanrader. Iets duurder dan gemiddeld €50 ipv €40 maar wat mij betreft helemaal waard! 🥰 Zeker in vergelijking met de verouderde apparatuur die ze bij mijn verloskundige gebruiken was dit een wereld van verschil.
6 maanden geleden
Reactie op Lottiee1994
Ik heb een tipje voor alle mama’s in T Gooi. Ik heb zojuist een pretecho la ...
OMG wat goed!!!! Ik ga dit zeker onthouden! Wij hebben vorige week met 6 weken en drie dagen een echo gehad en een hartje gezien! Maar door het verleden van mijn miskramen nog steeds bang. Woensdag hebben we weer een echo en daarna zal ik 3/4 weken moeten wachten tot de volgende…. Dus deze tip staat genoteerd!!
6 maanden geleden
Reactie op Carina1990
Ik woon in Hilversum.
4e zwangerschap, 3e kindje
Hier ook 4e zwangerschap, 3e kindje en ook uit 1990 😊 woon bij Hilversum om de hoek…in Maartensdijk
6 maanden geleden
Reactie op Lottiee1994
Ik heb een tipje voor alle mama’s in T Gooi. Ik heb zojuist een pretecho la ...
Bij welke verloskundige praktijk zit je dan? Haha aangezien ze verouderd zijn?
Thanks voor de tip! Wij slaan hem op😍
6 maanden geleden
Reactie op mies 28
OMG wat goed!!!! Ik ga dit zeker onthouden! Wij hebben vorige week met 6 we ...
Ja echt een aanrader! Je kunt heel makkelijk ook via de site een afspraak inplannen zonder bellen, echt ideaal!
6 maanden geleden
Reactie op Gooischemama
Bij welke verloskundige praktijk zit je dan? Haha aangezien ze verouderd zi ...
Haha ja ik hoorde dat dus van die vrouw van babyglimpse die kon aan het merk (Samsung) en de kwaliteit van de echo zelf zien dat het oudere apparatuur was dan wat zij gebruikte.
Ik zit bij Materna, ben verder helemaal tevreden hoor! Maar blijkbaar met name tot 13 weken is die nieuwe apparatuur veel scherper en nauwkeuriger omdat je baby dan nog zo klein is en het moeilijk te zien is (en dat bleek dus ook haha).
6 maanden geleden
Reactie op Lottiee1994
Haha ja ik hoorde dat dus van die vrouw van babyglimpse die kon aan het mer ...
Wat fijn zeg!!
Hier nu 10+5 en morgen mogen we weer kijken naar ons kleintje. Echt bijzonder zo’n eerste. 01-01 uitgerekend.