97 Reacties

6 maanden geleden

Haai! Lisse hier, wat gezellig 馃崁

6 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Haai! Lisse hier, wat gezellig 馃崁
En heel bekend in Oegstgeest btw door werk 馃グ

6 maanden geleden

Reactie op Kels94

Net mn eerste echo gehad, helaas nog geen embryo te zien maar wel een mooi ...
Dat klinkt fijn :) Hoop dat je dat wel wat rust geeft. En fingers crossed voor de 17e!

6 maanden geleden

Hebben jullie je al aangemeld voor de kraamzorg? Ik heb me bij Aveta Kraamzorg aangemeld, iemand ervaring bij haar? Zag dat ze al vol zit voor december! Wist niet dat dat ook zo snel ging 馃き

6 maanden geleden

Reactie op laupp

Hebben jullie je al aangemeld voor de kraamzorg? Ik heb me bij Aveta Kraam ...
Er is een babyboom eind van de het jaar ivm een belastingtechnische reden, geldend voor je eerste kind alleen. Maar scheelt heel veel geld en die word per 2025 afgeschaft. De IACK heet het volgens mij. Daarom zal het druk zijn. Ik zat m鈥檔 vorige zwangerschap bij de Waarden, prima organisatie. Toen was het ook heel druk, maar kwam er wel iemand savonds nog bij ons thuis om ons op te starten, zoals ze dat noemen. Nadat wij thuis kwamen uit het ziekenhuis kwam ze nog van 19.00-21.00 uur ongeveer. Heel fijn! Je weet alleen met zo鈥檔 grote organisatie niet wie er zal komen bij je.

6 maanden geleden

Reactie op laupp

Hebben jullie je al aangemeld voor de kraamzorg? Ik heb me bij Aveta Kraam ...
Maar heb me nu nog niet aangemeld eigenlijk, meestal raden ze aan om dat rond de 10 weken pas te doen.

6 maanden geleden

Ik ga me pas aanmelden voor vanalles als ik het hartje heb gezien 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Kels94

Ik ga me pas aanmelden voor vanalles als ik het hartje heb gezien 馃槄
Denk dat dat voor de kraamzorg bedrijven ook het fijnst is

6 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Denk dat dat voor de kraamzorg bedrijven ook het fijnst is
Ja precies dat, maar natuurlijk ook gewoon voor mezelf. Ik had vorig jaar met een week of 6 alle echo鈥檚 en dingen al ingepland en die moest ik na mn MA nog allemaal gaan afzeggen.. dat was best confronterend 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Kels94

Ja precies dat, maar natuurlijk ook gewoon voor mezelf. Ik had vorig jaar m ...
Oeh ja dat snap ik 馃槬

6 maanden geleden

Hallo, Noordwijkerhout hier. Moeder van 2 jongens en hopelijk eindelijk na 3 jaar zelf proberen en operatie en iui spontaan zwanger van nummer 3 . Pfff wachten duurt ook lang omdat je zoveel voelt en wilt voelen. Groetjes

6 maanden geleden

Vandaag een mooi kloppend hartje mogen zien met 7w4d 馃馃徎 Wanneer hebben jullie je eerste echo鈥檚?

6 maanden geleden

Reactie op Kels94

Vandaag een mooi kloppend hartje mogen zien met 7w4d 馃馃徎 Wanneer hebben j ...
Wat super super fijn!! Ik moet nog eventjes wachten, tot di 28-5. Dan ben ik 7+5, ben wel aan het aftellen hoor!

6 maanden geleden

Reactie op Kels94

Vandaag een mooi kloppend hartje mogen zien met 7w4d 馃馃徎 Wanneer hebben j ...
wat fijn!! ik heb mn eerste echo op 13 juni, dan verwacht ik 10+5 te zijn.

6 maanden geleden

Hey meiden, bij mij zit het waarschijnlijk niet goed馃槩 gisteravond en vanmorgen donker bloed gehad. Verloskundige gesproken en die denkt dat ik een miskraam heb馃槩 Ik zou nou 6+6 weken zijn 馃様馃様馃様

6 maanden geleden

Reactie op Babymaart2022

Hey meiden, bij mij zit het waarschijnlijk niet goed馃槩 gisteravond en vanmo ...
Oh wat verschrikkelijk rot voor je! 鈽癸笍 heel veel sterkte komende tijd 馃尭

6 maanden geleden

Reactie op Babymaart2022

Ach jeetje wat enorm k*t!! Onwijs veel sterkte en ik duim nog even heel hard voor je dat het toch niet zo is!!

6 maanden geleden

Reactie op Babymaart2022

Ah wat naar!! Duimen dat het een hematoompje is ofzo, verlies je ook stolsels of alleen bloed? Misschien kun je een echo laten maken?

6 maanden geleden

Reactie op Kels94

Ah wat naar!! Duimen dat het een hematoompje is ofzo, verlies je ook stolse ...
Daar heb ik nog niets over gelezen! Het is best wel donker en dradig en het komt alleen als ik naar toilet ga. M'n maandverband blijft schoon!

6 maanden geleden

Reactie op Kels94

Ah wat naar!! Duimen dat het een hematoompje is ofzo, verlies je ook stolse ...
Ze kunnen geen echo voor mij regelen.... Dinsdag pas馃槩