Hebben jullie je al aangemeld voor de kraamzorg?
Ik heb me bij Aveta Kraamzorg aangemeld, iemand ervaring bij haar?
Zag dat ze al vol zit voor december! Wist niet dat dat ook zo snel ging 馃き
Hebben jullie je al aangemeld voor de kraamzorg?
Ik heb me bij Aveta Kraam ...
Er is een babyboom eind van de het jaar ivm een belastingtechnische reden, geldend voor je eerste kind alleen. Maar scheelt heel veel geld en die word per 2025 afgeschaft. De IACK heet het volgens mij. Daarom zal het druk zijn.
Ik zat m鈥檔 vorige zwangerschap bij de Waarden, prima organisatie. Toen was het ook heel druk, maar kwam er wel iemand savonds nog bij ons thuis om ons op te starten, zoals ze dat noemen. Nadat wij thuis kwamen uit het ziekenhuis kwam ze nog van 19.00-21.00 uur ongeveer. Heel fijn! Je weet alleen met zo鈥檔 grote organisatie niet wie er zal komen bij je.
Denk dat dat voor de kraamzorg bedrijven ook het fijnst is
Ja precies dat, maar natuurlijk ook gewoon voor mezelf. Ik had vorig jaar met een week of 6 alle echo鈥檚 en dingen al ingepland en die moest ik na mn MA nog allemaal gaan afzeggen.. dat was best confronterend 馃槄
Hallo, Noordwijkerhout hier.
Moeder van 2 jongens en hopelijk eindelijk na 3 jaar zelf proberen en operatie en iui spontaan zwanger van nummer 3 . Pfff wachten duurt ook lang omdat je zoveel voelt en wilt voelen.
Groetjes
Hey meiden, bij mij zit het waarschijnlijk niet goed馃槩 gisteravond en vanmorgen donker bloed gehad. Verloskundige gesproken en die denkt dat ik een miskraam heb馃槩 Ik zou nou 6+6 weken zijn 馃様馃様馃様