97 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben Gabriëlle 23 jaar oud en zwanger van mijn 2 de kindje
Mijn dochter is nu 20 maanden oud
Ik woon in warmond ik maak mijn echo's ook bij de poort
En ik ben 4-01-2025 uitgerekend en ben nu 7+4 weken zwanger
6 maanden geleden
Reactie op Babymaart2022
Ik ben helaas het vruchtje vanavond verloren 😔💔
Sterkte😟☹️
5 maanden geleden
Hier alles goed hoor! Heb het goede nieuwe nu aan een paar vriendinnen vertelt, maar nog niet aan m’n familie. Dat voelt heel gek, maar dat liep ff zo ivm een hele lange vakantie van mn ouders (6 weken en nét thuis).
Aanstaande zondag vieren we m’n dochter haar 1e verjaardag en ik ga nog een shirtje maken met ‘Big Sister’ erop. Die trekken we haar dan aan en vertellen we het de familie allemaal tegelijk. Daar kan ik echt niet meer op wachten eigenlijk 😊
18 juni de termijn echo, ook zin in! 🤍
Hoe is het met jullie?
5 maanden geleden
Ja goed hoor, hoe is het daar?
Moest echt even knijpen, want heb echt drie weken lang gebloed in iedere kleur van de rode regenboog. Zelfs LUMC kon niet vinden waar het dan bloedde 😅 maar dat is nu opgehouden en heb nu een mini van 10 weken gezien vorige week.
Vanavond de ouders vertellen. Dat is wel spannend.
Gisteren voor het eerst zo'n klein wollen truitje in mijn handen gehad. Ik zweer dat het de hormonen waren, niet ik. 🥸
5 maanden geleden
Reactie op penguaan
Ja goed hoor, hoe is het daar?
Moest echt even knijpen, want heb echt dri ...
Oh wat spannend zeg, en frustrerend als ze dan niet kunnen vinden waar het vandaan komt zelfs in het ziekenhuis! Wat heerlijk dat het weer gestopt is en je een mooie 10 weken echo had, dat doet een mama (en papa) goed!
Veel plezier vanavond, ga je het nog op een speciale manier vertellen??
Willen truitjes zijn het leukst 🤍
5 maanden geleden
Wat fijn dat het goed gaat & wat spannend voor je @penguaan!
Heel leuk dat jullie het gaan vertellen, veel plezier!
Bij mij weer bijna iedereen het al😬 Deze week de termijnecho & dat is tevens de eerste echo dus super spannend. Voel nog steeds symptomen en voel me echt zwanger dus fingers crossed dat het goed is allemaal
5 maanden geleden
Reactie op penguaan
Hoe ging de verjaardag? Was je dochter verrast? En de familie?
Wat leuk dat je het vraagt! Mijn dochter is 1 jaar geworden, dus die snapt het allemaal nog niet zo haha. Maar de familie was er allemaal vlak voor ze wakker werd, dus wij dr halen, shirtje aan en naar beneden om te zingen. Ze heeft even op schoot gezeten bij opa, die hield z’n hand er precies voor 😂. Toen ze van schoot wisselde zagen ze de tekst, en die hoofden waren echt goud waard! Zo goed geslaagd!
Hebben jullie het al vertelt ook?
4 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Wat leuk dat je het vraagt! Mijn dochter is 1 jaar geworden, dus die snapt ...
Wat lief! Met dat schattige truitje ook :) En wat een geniale actie!
De schoonouders en een paar vrienden weten het (ivm ik kan echt geen alcohol drinken en dingen eten enzo), maar wij wachten de magische 13 weken af 😊