97 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Leuk, ik ook!
Wat leuk, ik weet niet of we elkaar kennen maargoed nog even geheim houden maar haha😉
4 maanden geleden
Reactie op laupp
Hoe gaat het met iedereen? 😊
Ik heb gisteren de 13 weken echo gehad bij d ...
Gisteren was ik ook bij de Poort voor de 13 weken :) Hebben we elkaar misgelopen, of langs elkaar gelopen zonder te weten wie wie is 🤭 wij hadden Mirjam geloof ik. Vond het ook erg leuk :)
4 maanden geleden
Nou hier gaan we een beetje een spannende tijd tegemoet, ik heb ergens tussen april 2023 en nu de vijfde ziekte opgelopen. En we weten niet of dat vóór of tijdens m’n zwangerschap is geweest.
Dus binnenkort elke week een echo, checken of ze iets afwijkends kunnen vinden aan ons baby’tje, door die echo’s kunnen we misschien ook niet op vakantie, terwijl ik daar zo aan toe ben. Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar kan wel janken als ik erover ga lezen wat er allemaal mis kan zijn. Mja stress is ook niet goed, dus adem in adem uit. Er is nog niks zeker, nog steeds ook een grote kans dat er niks is omdat de besmetting voor m’n zwangerschap was.
Maar leuk is het niet!! Gelukkig is het LUMC in de buurt en hier heel kundig in, echt expertise op dit specifieke gebied. Dus dat voelt goed.
Wil het nu ook nog niet vertellen op m’n werk hierdoor, eerst ff afwachten hoe die eerste echo iig zal zijn.
Sorry heel verhaal…
Hoop dat jullie een meer zorgeloze zwangerschap hebben momenteel!
4 maanden geleden
Reactie op laupp
Hoe gaat het met iedereen? 😊
Ik heb gisteren de 13 weken echo gehad bij d ...
Was het een blonde vrouw met een brilletje vind haar zo leuke vrouw !
4 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Nou hier gaan we een beetje een spannende tijd tegemoet, ik heb ergens tuss ...
Heel veel sterkte en ik duim dat alles gewoon goed en gezond is😘
één maand geleden
Reactie op Jan777
hoe is het met iedereen? ❤️
Hee wat leuk! Hoe is het met jou? Gaat alles goed? 😊
Nu begin derde trimester, en alles gaat zover wel goed! Voel hem echt wel bewegen, hoop zo dat hij blijft zitten tot in januari. Kleine kwaaltjes hier en daar, maar valt eigenlijk alles wel mee.
één maand geleden
Reactie op Jan777
Hier ook goed! Ook net begonnen aan het derde trimester, en ondanks wat spannende dingen deze zwangerschap gaat alles goed!
Ben blij dat de wat koudere maanden er nu aankomen, heerlijk!
Zo heerlijk hè die schopjes in onze buik 😍
Hoe gaat het met jou?
één maand geleden
Reactie op Jan777
Hoi hier gaat het goed .
23 dagen geleden
Beetje stress ben Nu alles aan het inpakken voor de verhuizing die eraan komt ben dinsdag 32 weken en ik ga met 34 weken pas verhuizen heb nu ook nog helemaal niks klaar staan voor onze tweede kleine meid moet ook alles nog wassen gelukkig wel een dubbele kinderwagen kunnen scoren
Ze komt pas 31 december maar mijn gevoel zegt eerder deze nachten ook erg slecht geslapen kan niet lang meer lopen begint nu wel echt in te kakken allemaal maar het is allemaal voor een goed doel 💝
23 dagen geleden
Reactie op Gabrielle2000
Beetje stress ben Nu alles aan het inpakken voor de verhuizing die eraan ko ...
Wat spannend allemaal zo laat in je zwangerschap nog, ik hoop voor jou dat nog een beetje mobiel bent als je straks lekker verlof hebt en je huis op orde kunt maken in een heerlijk langzaam tempo!
Ik ben nu 30 weken en echt aan het aftellen die laatste 4 weken werken. Ik loop ook al als een gans voor m’n gevoel, en doe alles 2 stapjes terug qua tempo haha. Nog even enorm aan het genieten van mn dochter alleen nu, straks de aandacht verdelen natuurlijk.
Lekker andere mensen aan het werk zetten straks ook hoor in jullie nieuwe huis, hopelijk heb je handige familie leden of vrienden! Delegeren kun je leren haha