Oh leuk om te horen.. ik ben met mijn vorige zwangerschap opgevolgd geweest in St Lucas.. goede ervaring met de gynecoloog , minder goede ervaring na de bevalling :( dus daarom nu ergens anders 🤞🏻
Bij mij is nu voor eind januari ☺️
En hebben jullie al de Nipt gehad? Snel een resultaat?
Oh leuk om te horen.. ik ben met mijn vorige zwangerschap opgevolgd geweest ...
Mijn eerste bevalling is geëindigd in een spoedkeizersnede en ze hebben ons daar heel goed opgevolgd en heel veel steun aan de vroedvrouwen op de materniteit gehad. Volgens mij ook het enige ziekenhuis waar het eten lekker is 🙊
Mijn nipt test was vorige week donderdag maar ik heb helaas nog geen resultaat.
Het was op een zondag.. de gynecoloog kwam net 1min voor mijn dochter geboren was, ze waren een stuk placenta vergeten (die gelukkig zonder infectie eruit kwam 3 weken!!! later) .. ook echt niet tevreden van de kinderarts daar.. geen uitleg.. ik moest minder borstvoeding geven want kindje was te veel bijgekomen.. echt zot… nu uiteindelijk naar MM besloten te gaan omdat de kinderarts van ons dochter nu daar werkt en dat is de beste arts die bestaat❤️
Ja ik moet eerst naar de gynaecoloog om te kijken of het met de baby’s allemaal goed is. Of de nekplooi goed is en of hun buikje en schedel dicht zijn. En daarna heb ik de nipt test
Ja ik moet eerst naar de gynaecoloog om te kijken of het met de baby’s alle ...
Ik moet nu maandag bij de gynecoloog en dan ging die een verwijsbrief (of aanvraag) meegeven en voor zover ik het begrepen heb.. moest ik dan gewoon langsgaan in het ziekenhuis voor de bloed te laten nemen😁🫣