18 Reacties

vorig jaar

Ik zou voor een duowagen gaan.. 1,5 jaar gebruiken is toch best nog een tijd. En anders MOET hij altijd op die plank staan. En inderdaad; die plank loopt vervelend vind ik. Ik beuk er altijd tegenaan met m’n voeten 😆

vorig jaar

Ik zou even in een winkel proberen wat je van een meerijdplankje vind. Je kan dan niet meer normaal achter de kinderwagen lopen inderdaad. Is het ook een baby te dragen in een draagzak zodat de peuter in de buggy kan?

vorig jaar

Ik denk dat je zeker nog 2 jaar de wagen gaat gebruiken. Duo wagen for sure!

vorig jaar

Er zijn ook meerijdplankjes die meer naar de zijkant zitten, dan kun je er naast lopen. Helaas wist ik dat nog niet toen wij m kochten.. Onze oudste was 20 maanden toen hij grote broer werd, hadden toen een duo wagen. Sinds de kleine 6 maanden is ging hij op t meerijdplankje of de loopfiets. Hij zit alleen in de kinderwagen als z'n zusje thuis blijft, praktisch voor m'n boodschappen.. We hebben wel een buggy erbij, voor als we echt een hele dag naar t pretpark of de dierentuin gaan.

vorig jaar

Ons zoontje zal ook net 2 zijn als de baby komt. Wij hebben afgelopen weekend een duowagen( Joolz geo 3) gekocht en de oude (Bugaboo )gaan we verkopen. We hebben even om ons heen advies gevraagd . We zaten met hetzelfde dilemma. Maar als je oudste moe is dan is het wel heel fijn dat hij/zij ook lekker even kan zitten/slapen. 😁

vorig jaar

Onze zoon is bijna 2,5 als onze 2e geboren wordt. Wij gaan geen duo wagen kopen. Wel een meerijdplankje. Als we lang op pad gaan kunnen we altijd de compacte buggy meenemen. Want dan gaan we toch met ons 2en of meer volwassen.

vorig jaar

Reactie op M_1986

Onze zoon is bijna 2,5 als onze 2e geboren wordt. Wij gaan geen duo wagen ...
Onze zoon is ook 2,5 als de baby komt. Ik hoop eigenlijk dat hij dan op zijn loopfiets kan. Dat kon de oudste wel op die leeftijd maar die was wel vlot met alles. En anders is het buggy voor de peuter + draagzak voor de baby. Meerijdplankje is ook zo besteld als het echt nodig is

vorig jaar

Hoihoi, onze dochter was bijna 2 toen ze een broertje kreeg. Maar ik vond onze wagen te mooi om weg te doen 😅 dus heb ons zoontje heel veel gedragen en dan zat onze dochter in de wagen. Na een poosje wel een duo buggy gekocht maar ook de draagdoek blijven gebruiken. Iedereen vindt iets anders fijn dus doe vooral waar je jezelf goed bij voelt 😉

vorig jaar

Ik droeg de jongste het eerste jaar. Sindsdien kan mn oudste op de loopfiets😊

vorig jaar

Ik had het plankje, vond ik echt helemaal prima. Mijn oudste was ook erg bewegelijk dus wilde het liefst lopen. Ook wel afgewisseld met de draagdoek. En als we als gezin gingen ging de buggy nog mee.

vorig jaar

Toen de jongste werd geboren was de oudste 1 jaar en 10 maanden. Wij hebben toen een plankje aangeschaft waar hij op kan zitten. Dit werkte perfect!

vorig jaar

Waarom geen tweedehands duo wagen kopen? Ik beval nr 2 als mn dochter 19 maanden is, dus hier gekozen voor een bugaboo donkey duo van marktplaats. Ik vind het belangrijk dat ze gezellig naast elkaar zitten/liggen. En allebei een beetje uitzicht hebben in de wagen ipv dat de stoeltjes/bak boven of achter elkaar zitten waardoor er eentje niks meer ziet. Is een hele dure wagen, tweedehands alsnog €600. Maar m’n Joolz brengt dat ook nog wel op, en dat speelt tegen elkaar weg gelukkig. Ik werk als nanny en heb een enorme hekel aan meerijdplankjes 😂, die trek ik er altijd direct af als ik ergens werk waar ze die hebben. Ik krijg mega rugpijn als ik een soort scheef achter de wagen moet lopen door zo’n ding wat erachter hangt. Dus m’n keuze was snel gemaakt haha,

vorig jaar

Reactie op EsAaEn

Waarom geen tweedehands duo wagen kopen? Ik beval nr 2 als mn dochter 19 m ...
Ik heb daar wel naar gekeken maar vind de Bugaboo ontzettend lomp en echt lelijk. Meerijdplankje kon ik prima normaal achter de wagen blijven lopen Maar dat is misschien wagen verschillend. En onze zoon is natuurlijk al bijna 2,5 dan

vorig jaar

Reactie op M_1986

Ik heb daar wel naar gekeken maar vind de Bugaboo ontzettend lomp en echt l ...
Oh maar je hoeft toch ook geen bugaboo, gewoon een tweedehands die aan jouw standaard voldoet. De bugaboo is groot ja, maar past door elke deur en is makkelijk smaller te maken mocht je een keertje met 1 kindje op pad gaan. Ik vind m fantastisch, ga m’n nieuwe Joolz Geo van 1 jaar oud ondertussen ervoor inwisselen. Nou dat zegt wat, want die wagen is echt fantastisch! Maar de kinderwagenbak moet bij de Geo3 helemaal onderin gepropt in je boodschappenmand, baby kijkt tegen de onderkant van het stoeltje aan. Ik vind dat echt niet kunnen, gun m’n nieuwe baby ook uitzicht op de blauwe lucht en heb ook gewoon die mega boodschappenmand nodig haha. Maar zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen. Succes met je keuze!

vorig jaar

Hier precies hetzelfde! Wij gaan voor een duo wagen! Mn dochtertje blijft zoizo niet netjes op het meerijdplankje zitten, maar dat verschilt per kind! Maar met winkels of wandelen zijn ze ook nog wel "klein en snel moe!

vorig jaar

Bij mijn kids zat er op een week na 2jaar verschil tussen. Ik heb voor de oudste geen kinderwagen gebruikt! Heel incidenteel zat hij in het begin bij hele lange dagen/wandelingen bij het voeteneind in de kinderwagenbak bij zijn broertje maar dat is echt op 1 hand te tellen. Persoonlijk snap ik niet zo goed dat (uitzonderingen daargelaten) kinderen tot hun 4e jaar nog in een kinderwagen zitten 🤷🏼‍♀️

vorig jaar

Bedankt allemaal! We zijn er wel aan uit 😁

vorig jaar

Reactie op Mignon29

Bedankt allemaal! We zijn er wel aan uit 😁
Wat gaat het worden?