26 Reacties

6 maanden geleden

Nou ik ben dus al 3 weken ongesteld.... mijn hemel zeg. Het houdt niet op! Hahahaha. Is ook al de derde keer en heb tot voor kort ook nog borstvoeding gegeven.

6 maanden geleden

Voor de zwangerschap, heel heftig. Na de eerste bevalling nog erger. Na tweede bevalling niets veranderd. Blijf mega heftig helaas

6 maanden geleden

Ja heeeel erg, maar k zit ook aan de bloedverdunners 🥲 elk half uur doorlek door grote tampon en maandverband

6 maanden geleden

Bij mij was mijn menstruatie voor de bevalling intens en moest altijd ibuprofen nemen. Nu doet het bijna geen pijn meer😂😅 Bloedverlies is ook echt minder.

6 maanden geleden

Ik ben van 5 dagen totaal, 2-3 hevige en de overige licht, gegaan naar 7-8 dagen vol ongesteld en best veel pijn aan mijn baarmoedermond 😪. Nu al 3 keer zo.

6 maanden geleden

Reactie op emmasj

Nou ik ben dus al 3 weken ongesteld.... mijn hemel zeg. Het houdt niet op! ...
Wow! Is dat wel te doen? Mis je niet veel ijzer?

6 maanden geleden

Reactie op M_1986

Voor de zwangerschap, heel heftig. Na de eerste bevalling nog erger. Na twe ...
Hoe kom jij dit door?

6 maanden geleden

Reactie op MissGvz

Hoe kom jij dit door?
Niet, tussen de 2 zwangerschappen echt afzien. Ook omdat ik tijdens menstruatie hormonale migraineaanvallen heb. Na 3 zware menstruaties na bevalling 2 gekozen voor de Mirena spiraal.

6 maanden geleden

Reactie op MissGvz

Wow! Is dat wel te doen? Mis je niet veel ijzer?
Geen idee! Goede vraag ook wel. Het is vooral meeeega vervelend en vermoeiend

6 maanden geleden

veel minder erg dan voor de bevalling. Geen pijn en ook niet mega veel bloed. Net zo lang als voor de bevalling

6 maanden geleden

Na de vorige 2 bevallingen was t veel minder geworden, minder bloedverlies en vooral minder pijn. Voorheen echt ontzettend heftige kramp, was 2 dagen gevloerd zonder juiste medicatie. Hoop ik nu dus ook op, maar t mag nog even uit blijven van mij.

6 maanden geleden

Hier nog steeds super heftig, moet zelfs kraamverband in. Heb ook al contact opgenomen met de huisarts, ik weet dat het heftig kan zijn na de bevalling. Maar zo veel. Moest vrijdag bloed laten prikken voor ijzer en rode bloedcellen. Mocht daar niks uitkomen, mag ik langs komen en gaan ze verder kijken. Denk zelf dat het niks is. Maar het is zoo vervelend. Ik ervaar verder geen pijn enz.

6 maanden geleden

Veeel en veel heftiger.. bijna geen haar over op mn hoofd. Ferritine zit op 6. Krijg rlke keer maar weer tranexaminezuur tijdens mn menstruatie maar ben echt op. Geen energie, duizelig etc etc

6 maanden geleden

Rustiger. Na de bevalling Voorheen MOEST ik Aleve intense in nemen (is er niet voor bedoeld) om ook maar iets normaal te kunnen functioneren vanwege de kramp, bloed verlies was ook zwaarder. Nu kan ik de pijn wel aan, bloed verlies is ook iets minder. Aleve intense is alleen bij de apotheek te halen, je mag geen bloedverdunners tegelijkertijd gebruiken. Het verminderd het bloed verlies en helpt dus erg goed tegen de kramp. Gebruik het al wel 5 jaar.

6 maanden geleden

Reactie op Azad6266

Veeel en veel heftiger.. bijna geen haar over op mn hoofd. Ferritine zit op ...
Oh dat is een lage waarde. Krijg je er verder niks voor om te verhogen? Mijn Ferritine was in februari 100 en nu 20, dus flink gedaald vind ik. Ben benieuwd wat de huisarts straks er van zegt; assistente moest even overleggen voordat ze pas iets kon zeggen. 🙁

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Oh dat is een lage waarde. Krijg je er verder niks voor om te verhogen? Mij ...
Ijzerinfuus gehad, kreeg heftige reactie waardoor t meteen gestopt moest worden. Tabletten helpen ook niet helaas. Nee ze doen niks, ja nu een minipil voorgeschreven gekregen en die even 6 maanden inslikken

6 maanden geleden

Ik geef kunstvoeding, werd na 3 weken postpartum alweer ongesteld, maar de bloedingen zijn veel heviger dan voorheen😥 en veel buikpijn

6 maanden geleden

Voor de bevalling bijna niks. Na de bevalling iets meer, maar nu 4e keer na de bevalling ongesteld en het is echt heftig. Al bijna 2 weken ongesteld en tampon + maandverband in.

6 maanden geleden

Voor 1ste bevalling heel heftig, na 1ste bevalling normaal. Na 2e bevalling super erg altijd 7 dagen vol en dan 2,5 week niet en dan weer 7 dagen vol. Nu na 3e bevalling 4 dagen normaal tot veel maar wel korter.

6 maanden geleden

Voor bevalling 5 a 6 dagen waarbij dag 1 en 2 redelijk tot heftig was maar meer lichamelijke pijntjes. Na de bevalling mega heftige bloeding (ook na de eerste keer) maar wel korter zo’n 4 dagen. Moet elke 2 uur verversen als het niet vaker is (sorry voor de tmi).