26 Reacties
6 maanden geleden
veel minder erg dan voor de bevalling. Geen pijn en ook niet mega veel bloed. Net zo lang als voor de bevalling
6 maanden geleden
Hier nog steeds super heftig, moet zelfs kraamverband in. Heb ook al contact opgenomen met de huisarts, ik weet dat het heftig kan zijn na de bevalling. Maar zo veel.
Moest vrijdag bloed laten prikken voor ijzer en rode bloedcellen. Mocht daar niks uitkomen, mag ik langs komen en gaan ze verder kijken. Denk zelf dat het niks is. Maar het is zoo vervelend.
Ik ervaar verder geen pijn enz.
6 maanden geleden
Rustiger. Na de bevalling
Voorheen MOEST ik Aleve intense in nemen (is er niet voor bedoeld) om ook maar iets normaal te kunnen functioneren vanwege de kramp, bloed verlies was ook zwaarder.
Nu kan ik de pijn wel aan, bloed verlies is ook iets minder.
Aleve intense is alleen bij de apotheek te halen, je mag geen bloedverdunners tegelijkertijd gebruiken.
Het verminderd het bloed verlies en helpt dus erg goed tegen de kramp. Gebruik het al wel 5 jaar.
6 maanden geleden
Reactie op Azad6266
Veeel en veel heftiger.. bijna geen haar over op mn hoofd. Ferritine zit op ...
Oh dat is een lage waarde. Krijg je er verder niks voor om te verhogen? Mijn Ferritine was in februari 100 en nu 20, dus flink gedaald vind ik. Ben benieuwd wat de huisarts straks er van zegt; assistente moest even overleggen voordat ze pas iets kon zeggen. 🙁
6 maanden geleden
Reactie op girl_x
Oh dat is een lage waarde. Krijg je er verder niks voor om te verhogen? Mij ...
Ijzerinfuus gehad, kreeg heftige reactie waardoor t meteen gestopt moest worden. Tabletten helpen ook niet helaas. Nee ze doen niks, ja nu een minipil voorgeschreven gekregen en die even 6 maanden inslikken
6 maanden geleden
Voor de bevalling bijna niks. Na de bevalling iets meer, maar nu 4e keer na de bevalling ongesteld en het is echt heftig. Al bijna 2 weken ongesteld en tampon + maandverband in.
6 maanden geleden
Voor bevalling 5 a 6 dagen waarbij dag 1 en 2 redelijk tot heftig was maar meer lichamelijke pijntjes. Na de bevalling mega heftige bloeding (ook na de eerste keer) maar wel korter zo’n 4 dagen. Moet elke 2 uur verversen als het niet vaker is (sorry voor de tmi).