14 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mommy_Yx
Ik gebruik het zelf nu ruim 1,5 week en vind t allemaal wel meevallen..
Gelukkig maar..
Rijd je wel gewoon?
2 jaar geleden
Volgens mij staat deze op het lijstje dat je bij eenmalig gebruik na 24h weer mag rijden en als je het voor een tijdje dagelijks na een paar dagen weer. Heeft te maken met je verminderde reactie vermogen (check even apotheek.nl). Ik had bij de vorige zwangerschap en bij deze ook weer bij gebruik hiervan veel last van sufheid eerste 2-3 dagen daarna werd het beter. En toen ben ik weer gaan rijden.
Denk ook goed om te weten als je nu gaat rijden en het mag niet en er gebeurt iets ben je volgens mij niet verzekerd
2 jaar geleden
Reactie op TamaravdM2
Volgens mij staat deze op het lijstje dat je bij eenmalig gebruik na 24h we ...
Klopt ja, alleen het middel werkt maar 6-8 uur. Ik hoop maar dat mijn man me morgen dan naar mijn werk kan brengen want anders kan ik de medicijnen niet eens gebruiken wanneer ik ze het hardste nodig heb.
2 jaar geleden
Ik slik het ook en ik ben ook heel moe, maar ja dat kan ook aan de zwangerschap/het spugen liggen natuurlijk. Ik zou inderdaad kijken of iemand je kan brengen morgen. Verder zal de vermoeidheid vast wel meevallen door de adrenaline die je krijgt van het beginnen met een nieuwe baan.
Succes morgen!
2 jaar geleden
Reactie op Mamasansan
Ik slik het ook en ik ben ook heel moe, maar ja dat kan ook aan de zwangers ...
Dankjewel!
2 jaar geleden
Reactie op Mamasansan
Hoe was het gegaan vandaag?
Mijn man heeft me gebracht en dat was wel fijn.
Ik was wel ontzettend moe de hele dag maar dat kan ook zijn omdat ik van spanning amper heb geslapen馃槄
Ben wel aangenomen, dus dat is top馃槈
2 jaar geleden
Reactie op MammaJoanne
Mijn man heeft me gebracht en dat was wel fijn.
Ik was wel ontzettend moe d ...
Gefeliciteerd!!