14 Reacties

2 jaar geleden

Hee, ik vond de bijwerkingen heel erg mee vallen. Zal wel per persoon verschillen

2 jaar geleden

Als het goed is is het een gele sticker en mag je wel rijden alleen moet je zelf inschatten of het kan. De bijwerkingen kunnen bij iedereen anders zijn

2 jaar geleden

Ik gebruik het zelf nu ruim 1,5 week en vind t allemaal wel meevallen..

2 jaar geleden

Reactie op Mommy_Yx

Gelukkig maar.. Rijd je wel gewoon?

2 jaar geleden

Volgens mij staat deze op het lijstje dat je bij eenmalig gebruik na 24h weer mag rijden en als je het voor een tijdje dagelijks na een paar dagen weer. Heeft te maken met je verminderde reactie vermogen (check even apotheek.nl). Ik had bij de vorige zwangerschap en bij deze ook weer bij gebruik hiervan veel last van sufheid eerste 2-3 dagen daarna werd het beter. En toen ben ik weer gaan rijden. Denk ook goed om te weten als je nu gaat rijden en het mag niet en er gebeurt iets ben je volgens mij niet verzekerd

2 jaar geleden

Reactie op Mommy_Yx

Stop je ook iedere x na 5 dagen voor 1 dag of hoe jij dat?

2 jaar geleden

Reactie op TamaravdM2

Volgens mij staat deze op het lijstje dat je bij eenmalig gebruik na 24h we ...
Klopt ja, alleen het middel werkt maar 6-8 uur. Ik hoop maar dat mijn man me morgen dan naar mijn werk kan brengen want anders kan ik de medicijnen niet eens gebruiken wanneer ik ze het hardste nodig heb.

2 jaar geleden

Reactie op MammaJoanne

Gelukkig maar.. Rijd je wel gewoon?
Ja ik zal wel moeten en vind dat het ook gewoon gaat hoor. Merk eigelijk niks ervan..

2 jaar geleden

Reactie op Blubbie

Stop je ook iedere x na 5 dagen voor 1 dag of hoe jij dat?
Ja maar eigelijk om te kijken of ik zonder kan. Dat kan tot nu toe niet en dan begin ik de dag erna weer..

2 jaar geleden

Ik slik het ook en ik ben ook heel moe, maar ja dat kan ook aan de zwangerschap/het spugen liggen natuurlijk. Ik zou inderdaad kijken of iemand je kan brengen morgen. Verder zal de vermoeidheid vast wel meevallen door de adrenaline die je krijgt van het beginnen met een nieuwe baan. Succes morgen!

2 jaar geleden

Reactie op Mamasansan

Ik slik het ook en ik ben ook heel moe, maar ja dat kan ook aan de zwangers ...
Dankjewel!

2 jaar geleden

Hoe was het gegaan vandaag?

2 jaar geleden

Reactie op Mamasansan

Hoe was het gegaan vandaag?
Mijn man heeft me gebracht en dat was wel fijn. Ik was wel ontzettend moe de hele dag maar dat kan ook zijn omdat ik van spanning amper heb geslapen馃槄 Ben wel aangenomen, dus dat is top馃槈

2 jaar geleden

Reactie op MammaJoanne

Mijn man heeft me gebracht en dat was wel fijn. Ik was wel ontzettend moe d ...
Gefeliciteerd!!