7 Reacties

gisteren

Ohja hier ook.. als we zeggen dat iets niet mag dan gooit hij zich ook achterover, benen en armen zwaaien in t rond en krijsen krijsen krijsen 😅

gisteren

Doet ze hier ook! Ondertussen kan ik me erop voorbereiden dus hou ik haar tegen wanneer ze zich achterover gooit

gisteren

DRAMA !!! Mama pakt iets af de wereld vergaat. Misschien als ik heel raar doe krijg ik het terug omdat mama me zielig vind 😵‍💫 Heel herkenbaar. Mijn zoon gaat helemaal krijsen en huilen alsof zn leven er vanaf hangt. Hij lijkt wel vermoord te worden als ik iets afpak haha . Fases. Niet teveel aandacht aan besteden.
Ik leg altijd uit wat ik ga doen voordat ik iets afpak. Normaal was er nooit iets aan de hand en was het oké. Maar nu, sinds ongeveer een week ..ook bijna 1 jaar, dus sprongetje, slaapregressie en de 6e ziekte 🥲 overstrekt ze zich als ik iets bij haar wegneem. Volgens mij is dit normaal in deze fase van het leven. Ze gaan je ook een beetje uitproberen.

gisteren

Ach, verschrikkelijk hè. Die hele rug hol maken. Ik let er tegenwoordig een beetje op waar hij zit voor ik zo iets doe. Maar ook in zijn (stokke) stoel kan hij zijn hoofdje lelijk achterover gooien tegen de achterkant van die stoel. Tsja, dan denk ik hij moet ook maar leren dat hij die beweging niet overal zomaar kan maken (dan kan hij bijvoorbeeld per ongeluk bij iets op tafel (bestek of een stenen bord) en wordt dat snel voor hem weggepakt en wordt hij dus driftig)

gisteren

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben 🤣

17 uur geleden

Ja hier ook 😅 niet als ik iets afpak, maar als ik hem in de wagen, autostoeltje, kinderstoel, of op de commode wil leggen is het feest. Vooral het kinderzitje is erg lastig als hij in zo’n bui zit. Moet er wel eens om lachen.