7 Reacties
één maand geleden
Ik ook 27 weken zwanger. Die dingen die jij noemt lukt me nog wel aardig. Moeilijkste vind ik opstaan als ik heb gebukt of vanuit mijn hurken rechtstaan.
Traplopen eerder lastig omdat ik sneller buiten adem ben.
Helpt het evt om je schoenen al zittend aan te doen? Of koop bijv instappers, kan ook wel helpen.
één maand geleden
Ik heb het ook, merk dat alles nu gewoon net een tikkeltje zwaarder wordt. Normaal trek ik bukkend mijn schoenen aan, nu ga ik er maar bij zitten.. probeer wel meer de boel de boel te laten en pauzes te nemen.. maar vind het latig
één maand geleden
Ik kan dus ook absoluut niet stil zitten, als me ronde thuis niet gedaan is😅 benieuwd hoelang ik dit volhoud.. momenteel ook 27 weken en zei vanmiddag tegen mijn man, ik heb me vanaf het begin zwanger gevoeld maar merk nu pas echt dat die buik in de ‘weg’ zit. Vind mezelf overigens prachtig met buik🫣 heb nu maar goedkope sloffen gekocht die ik aan doe naar familie, als ik naar de supermarkt ga heb ik instappers waar ik niet voor hoef te bukken… eerst elke dag stofzuigen en dweilen maar dat is nu om de dag, merk dat me conditie wat minder is en nu echt last krijg van me banden..
één maand geleden
Haha zelfde gevoel hier.. mijn man is ook elke week 1 nacht weg. Dus kheb instapsketchers gekocht dat is ideaal. Maar idd t gaat steeds moeilijker allemaal
één maand geleden
Bijna 31 weken en herkenbaar hoor. Ik heb nog een dreumes rondrennen maar daardoor ervaar ik ook veel harde buiken, last van mijn bekken en bandenpijn.
Ik moet wel maar soms mis ik echt de tijden dat ik gewoon zoals mijn eerste zwangerschap kon gaan liggen wanneer ik dat wilde.
Gewoon aan toegeven! Huishouden hoeft echt niet op en top in orde te zijn, straks als de baby er is moet je dat ook kunnen loslaten!
Ik kijk gewoon wat ik per dag kan doen en rest komt later wel. Ga ik teveel doen ondervindt ik er later de gevolgen van🙃
één maand geleden
Als ik de trap op loop heb ik een zuurstof fles nodig 🤣 schoenen aantrekken gaat niet meer zo makkelijk, ik vraag mijn man wel eens om mijn veters te strikken. Bukken is hier wel een dingetje met 3 kinderen die van alles laten rondslingeren en ik dat weer van de vloer kan pakken. Probeer zoveel mogelijk mijn rust te pakken waar dat kan!