10 Reacties
9 dagen geleden
Ja ik werd er ook enorm misselijk van! Ik moest ze 6 weken, 2x per week slikken van de gynaecoloog. Ik ben ze na 2 weken in de ochtend gaan nemen ipv in de avond omdat ik de hele nacht super misselijk was en bijna niet sliep.
Helaas tot op het laatst wel misselijk er van geweest, maar ik nam ze een half uur tot een uur voor m’n ontbijt en dan was in ieder geval beter te doen dan die nachten. Dan maar overdag misselijk voor 2 dagen in de week. Hopelijk zijn er mensen met goede tips voor je! Succes!
9 dagen geleden
Ik slik ze rond 6 uur 's ochtends, dan word ik ongeveer spontaan wakker. Ik lig dan op mijn rechterzij, omdat de medicijn dan sneller opgenomen wordt. Ik viel dan vaak nog in slaap (inmiddels niet meer). Heb het ook een tijdje gelijk met omeprazol geslikt, maar dat werkte bij mij averechts. Leek wel of het ging schuimen in mijn maag daardoor. De smaak in mond blijft ranzig 's ochtends en ik probeer dan ook zo snel mogelijk te ontbijten (het liefst met zuivel in mijn geval, dus ik ontbijt pas om 8 uur, dan ga ik uit bed).
Nu ben ik 30 weken en mag ik eindelijk naar twee keer per week, in plaats van iedere dag.
Succes!!
9 dagen geleden
Hier ook misselijk. Elke dag 1 tablet een half uur voor het ontbijt. Krijg het ontbijt er dan met moeite in, maar als ik het eenmaal op heb zakt de misselijkheid vaak wel weg en heb ik er verder geen last meer van.
Is helaas een bijwerking. Ik heb ervoor teruggekregen dat mijn super extreme vermoeidheid en duizeligheid weg is, de misselijkheid neem ik nu dus maar even voor lief😆😅