18 Reacties

vorige maand

Ik heb 3 weken terug precies hetzelfde gehad. Bij het afscheid brak ik, kon ik alleen maar janken en ik had mezelf wat betreft m’n emoties ff niet meer in de hand. Het is inderdaad zo’n bijzondere periode en iemand speelt in die periode een hele belangrijke rol. Dat vergeet je je leven lang niet meer. Tel daarbij de kraamtranen op en dan denk ik dat het erg logisch is dat je je zo voelt. Het hoort er denk ik een beetje bij.

vorige maand

Wij hebben ook een heerlijke kraamweek gehad. Onze 3e en laatste kraamweek en de beste van de 3. Had ook best nog wat langer in die bubbel willen zitten. We werden ook echt volledig ontzorgd.

vorige maand

Dit had ik ook! Inmiddels voor mij al bijna 2 weken terug. Het voelde zooooo intens leeg toen ze weg ging. Nog steeds denk ik veel aan haar en de mooie gesprekken die we met haar hebben gehad. Ze heeft me toen als first time mommy echt een zelfvertrouwen boost gegeven. Ik zei tegen mn man toen ze weg was meteen “zullen we naar familie gaan” maar ik ben blij dat we dit niet gedaan hebben. Ik wou naar familie omdat het ineens zo stil was 😂. We zijn lekker met z’n drieën thuis gebleven en alles is goed gekomen !

vorige maand

Ja heel herkenbaar. Zowel bij de eerste als tweede gehad.

vorige maand

Heel herkenbaar hoor! Allebei de keren, terwijl ik met de eerste niet eens per se heel heel had als persoon. Maar beiden veel bij mij gezeten ivm borstvoeding en toen ze weg waren voelde ik me zo alleen en eenzaam.

vorige maand

Heel herkenbaar, heb ook de hele tijd zitten huilen nadat ze weg was. Voelde echt een leegte en die stilte vreselijk. Maar het komt echt goed! Straks kun je lekker met de kleine naar buiten en ga je genieten van het samen zijn met je kleine en je gezin. 😊

vorige maand

Jep hier ook! Huilen dat ze weg ging. Zn lief ding was t. Mis haar soms nog steeds. Maar vind de rust nu ook lekker. Ben weer wat mobieler en kan zelf weer wat rommelen in huis wat ik in de kraam week juist miste om dat ik zoveel pijn had. Moest toen huilen dat ik niks kon 🤣

vorige maand

Zeker! Liefste kraamzorg ooit (ook gehad bij ons zoontje) & het is gewoon gek om zo’n intieme week met iemand te delen en daarna die persoon niet meer te zien of spreken. Ze vind het oké als we nog eens een berichtje zouden sturen, maar dat is toch niet hetzelfde als even lekker kletsen hè. Komt goed hoor, dat gevoel zakt wel weer.

vorige maand

Ja hier ook herkenbaar. Bij zowel de eerste als de tweede heb ik gehuild🤣 Heb ze ook ook alledrie (bij mijn zoontje kreeg ik twee vrouwen omdat de ene halverwege de week verlof kreeg) op facebook en insta. Regelmatig nog contact om wat dingetjes te vragen of gewoon even contact. Mijn eerste kraamzorg hadden we liefste deze keer ook gehad maar zij had toen vakantie. Is laatst wel op kraambezoek geweest. Dat wat echt super.

vorige maand

Ik heb de kraamverzorgster in al m’n emoties en hormonen voorgesteld om de zolder te gaan verbouwen zodat ze bij ons in kon komen wonen. Hartstikke gek natuurlijk maar toen leek het me niet meer dan logisch 😂

vorige maand

Reactie op MomSilver

Ik heb de kraamverzorgster in al m’n emoties en hormonen voorgesteld om de ...
Oh hier moet ik echt hardop om lachen. Mijn man verklaarde mij toen al voor gek dat ik haar toen wilde toevoegen op facebook. Uiteindelijk voegde ze mij zelf toe. Wist wel dat ik speciaal was🤣🤣 Maar dat van jou is nog grappiger🤣🤣🤣

vorige maand

Oh zo herkenbaar! Gelukkig ben ik niet de enige die haar emoties even niet meer onder controle had bij het afscheid. 😅 Nu 2 weken geleden, we kunnen terugkijken op een hele fijne en gezellige kraamweek!!💙

vorige maand

Hier precies hetzelfde!! Ook vandaag gedag gezegd tegen onze kraamhulp en ze was zo’n fijn persoon. Gaf ons echt vertrouwen dat we het goed doen en heeft ons zo ontzorgd. Sowieso heb ik best wat afgehuild de afgelopen dagen. Het gevoel de tijd stil te willen zetten omdat het zo’n fijne week is en tegelijk niet kunnen wachten om ons kindje nog beter te leren kennen en lekker op pad te gaan met haar. Heel dubbel gevoel!

vorige maand

Reactie op Vissertje90

Hier precies hetzelfde!! Ook vandaag gedag gezegd tegen onze kraamhulp en z ...
Jaaa zo herkenbaar

vorige maand

Reactie op MomSilver

Ik heb de kraamverzorgster in al m’n emoties en hormonen voorgesteld om de ...
Hahahahaha hier kan ik echt om lachen, zo herkenbaar. Ik wilde haar net niet vragen om au pair te worden binnen ons gezin (die we helemaal niet nodig hebben) maar op dat moment leek het inderdaad zo logisch dat ze bleef omdat de kleine en onze hond al zo aan haar gehecht waren, voor mij was het even geen optie dat ze gewoon niet meer terug zou komen.

vorige maand

Ik heb gisteren (alweer) ook flink moeten huilen bij de laatste check-up bij de VK🤣😭. Ik haat afscheid nemen in de kraamweken denk ik🫣 Ze zei wel heel droog tot over twee jaar of eerder🤣. Weten nog niet of we een derde willen, maar mijn vk dus wel😆.

vorige maand

Zeer herkenbaar. Bij ons 1e kindje hadden we een super leuke kraamhulp. Ze deed het al zeker 25 jaar en was echt zo'n tante voor me. Ik heb zitten huilen als een gek toen ze wegging. Hoe zou ik het redden zonder haar??? Bij de 2e en 3e had ik ook een leuke kraamhulp, maar toen was ik al dusdanig zelfverzekerd dat ik wel wist, dat ik het (met vallen en opstaan) ook wel ging redden.

vorige maand

Ik had er ook last van🥹😊