16 Reacties

5 dagen geleden

Is je HB al gecontroleerd?

5 dagen geleden

Hier hetzelfde, heb gewoon ook geen eens zin in mensen om me heen in de avond. Het enige wat ik wil is rust en slapen. En dat inderdaad vaak al rond 21.00. Ik geef er lekker aan toe.

5 dagen geleden

Dit heb ik ook. Door de week en in het weekend. Maar dit is toch ook niet zo gek in de zwangerschap?

5 dagen geleden

Reactie op M_1986

Is je HB al gecontroleerd?
Idk het is niet zo ernstig, kan gewoon nog werken enz

5 dagen geleden

Reactie op Febr2022

Hier hetzelfde, heb gewoon ook geen eens zin in mensen om me heen in de avo ...
Jaa lekker warm bedje in

5 dagen geleden

Ik ben ook 24/7 moe 🙈

5 dagen geleden

Reactie op opnieuwinverwachting

Ik ben ook 24/7 moe 🙈
Nog even❤️

5 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Idk het is niet zo ernstig, kan gewoon nog werken enz
Ik werk ook nog gewoon 32 uur. Maar HB bleek te laag. Sinds ik ijzer pillen op recept slik, voel ik me een heel stuk beter en veel minder moe

VRIEND

5 dagen geleden

Same! HB is goed, maar zo ontzettend moe in de avond. Lag net ook op de bank te pitten terwijl we een film keken 😂

5 dagen geleden

Jaaa. Zeker nu ik elke dag heel vroeg wakker ben en niet zo goed slaap. Ik voel me de hele dag door moe maar ik doe geen dutjes of iets.🙈🙈

5 dagen geleden

Ik voel me constant moe met heel soms energieke momenten waarin ik mezelf overschat. Ik wil dan vanalles doen zoals de zolder herorganiseren of de kasten etc. Het is een apart gevoel vanaf 21/20 al op inderdaad maar probeer niet te gaan slapen anders weer vroeg wakker. Slaap ook gebroken in tussenpozen. Soms doe ik in de middag een dutje en slaap dan ook diep ongeveer anderhalf uur. 30 weken nu en maak me best zorgen hoe dat wordt komende tijd want het wordt er niet makkelijker op ben ik bang. Kinderkamer ook nog mee bezig. Lab controles daarentegen wel goed. Wel slik ik dagelijks supplementen wegens gbp en krijg ong 1500 kcal binnen, meer lukt me niet en eet om de 2 uur wat kleins…

5 dagen geleden

Reactie op Kanamidaima

Ik voel me constant moe met heel soms energieke momenten waarin ik mezelf o ...
Het is nog even volhouden, alles op zijn tijd. Me babykamer is ook nog niet helemaal af, maar de basis is er das belangrijkste. En weetje als je nog wat spullen nodig hebt, tegenwoordig is het toch bestellen en de volgende dag in huis en tegenwoordig kan je boodschappen laten bezorge🙃

5 dagen geleden

Ik merk het ook. Overdag geen last maar val s avonds in slaap op de bank (bijna 31 weken)

5 dagen geleden

Jazeker! En elke nacht standaard half 3 wakker..

5 dagen geleden

Ja al de hele zwangerschap. Heb me dr maar bij neergelegd. Ik slaap smiddags met mn dreumes mee en als hij savonds ligt rond half acht dan ga ik ook weer slapen😅

5 dagen geleden

Ik ga ook eigenlijk altijd tussen 9 en 10 slapen. Is een prima bedtijd ook voor als de baby er straks is 🤓