16 Reacties
5 dagen geleden
Ik voel me constant moe met heel soms energieke momenten waarin ik mezelf overschat. Ik wil dan vanalles doen zoals de zolder herorganiseren of de kasten etc. Het is een apart gevoel vanaf 21/20 al op inderdaad maar probeer niet te gaan slapen anders weer vroeg wakker. Slaap ook gebroken in tussenpozen. Soms doe ik in de middag een dutje en slaap dan ook diep ongeveer anderhalf uur. 30 weken nu en maak me best zorgen hoe dat wordt komende tijd want het wordt er niet makkelijker op ben ik bang. Kinderkamer ook nog mee bezig.
Lab controles daarentegen wel goed. Wel slik ik dagelijks supplementen wegens gbp en krijg ong 1500 kcal binnen, meer lukt me niet en eet om de 2 uur wat kleins…
5 dagen geleden
Reactie op Kanamidaima
Ik voel me constant moe met heel soms energieke momenten waarin ik mezelf o ...
Het is nog even volhouden, alles op zijn tijd. Me babykamer is ook nog niet helemaal af, maar de basis is er das belangrijkste. En weetje als je nog wat spullen nodig hebt, tegenwoordig is het toch bestellen en de volgende dag in huis en tegenwoordig kan je boodschappen laten bezorge🙃
5 dagen geleden
Ik merk het ook. Overdag geen last maar val s avonds in slaap op de bank (bijna 31 weken)
5 dagen geleden
Ik ga ook eigenlijk altijd tussen 9 en 10 slapen. Is een prima bedtijd ook voor als de baby er straks is 🤓