Hoi mama's,
Kan iemand met ons meedenken.. onze dochter (bijna 1 jaar) is sinds 5 dagen de HELE nacht aan het jammeren, af en toe is ze 20 tot 60 minuten stil.
Ter info: ze krijgt zowel paracetamol als neurofen omdat zij snipverkouden is en oorontsteking heeft, zijn bij de KNO arts geweest en ze word over 2 weken geopereerd aan haar neusamandelen+ buisjes plaatsen, maar het lijkt 's nachts niet echt pijn te zijn want zodra we haar oppakken begint ze te wijzen en is ze klaarwakker en vrolijk.
Zou dit een regressie kunnen zijn en hoe moeten we hiermee omgaan? Vind het echt vervelend voor haar ook dat ze de hele nacht wakker is.
Graag jullie tips, dankjewel!!
Geen tips. Mijn zoontje was ook nachten achter elkaar jammerig (uiteindelijk 6 nachter achter elkaar) door slaapregressie, maar dat is nu voorbij! Dus ik hoop dat het snel overgaat! Heel veel sterkte ♥️
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde. Ik dacht het is een sprong/regressie maar uiteindelijk dus vanochtend gehoord dat het een dubbele oorontsteking is. ‘s nachts ook veel wakker en als je hem pakt niks aan de hand. Als ze liggen kan de druk op de oren wel heel groot zijn. Bij ons zal het denk ik een combi zijn… nu een kuurtje dus hopelijk snel over
Bij oorontsteking is het inderdaad juist pijnlijk als je ligt dus willen ze rechtop zijn. Is het een optie om een beetje rechtop met haar te slapen totdat de oorontsteking voorbij is?
Tip ga met oorontsteking naar een kinderhomeopaat ipv opereren. Onze zoon had om de 3 maanden oorontsteking, een korreltje van de homeopathie gehad en heeft het daarna nooit meer gehad.
Bij oorontsteking is het inderdaad juist pijnlijk als je ligt dus willen ze ...
Dit is inderdaad een goed plan, ga haar aankomende nacht maar bij mij houden. Hopelijk is deze ellende straks voorbij als ze aan haar oortjes geholpen is