11 Reacties

2 dagen geleden

Geen tips, maar wat naar! Sterkte ❤️

2 dagen geleden

Geen tips. Mijn zoontje was ook nachten achter elkaar jammerig (uiteindelijk 6 nachter achter elkaar) door slaapregressie, maar dat is nu voorbij! Dus ik hoop dat het snel overgaat! Heel veel sterkte ♥️

2 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Huilen in bed. En wanneer we hem oppakken begint hij met wijzen en lachen.
Mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie geholpen worden? Hier ook veel problemen vanwege neusamandel maar ze willen pas opereren met 2 jaar 🫣🫠.

2 dagen geleden

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde. Ik dacht het is een sprong/regressie maar uiteindelijk dus vanochtend gehoord dat het een dubbele oorontsteking is. ‘s nachts ook veel wakker en als je hem pakt niks aan de hand. Als ze liggen kan de druk op de oren wel heel groot zijn. Bij ons zal het denk ik een combi zijn… nu een kuurtje dus hopelijk snel over

2 dagen geleden

Bij oorontsteking is het inderdaad juist pijnlijk als je ligt dus willen ze rechtop zijn. Is het een optie om een beetje rechtop met haar te slapen totdat de oorontsteking voorbij is?

2 dagen geleden

Tip ga met oorontsteking naar een kinderhomeopaat ipv opereren. Onze zoon had om de 3 maanden oorontsteking, een korreltje van de homeopathie gehad en heeft het daarna nooit meer gehad.

gisteren

Reactie op Sannecl92

Hier precies hetzelfde! Huilen in bed. En wanneer we hem oppakken begint hi ...
Zo frustrerend he.. hopelijk is het weer een "fase" die snel voorbij gaat 🥴

gisteren

Reactie op Ridder1989

Bij oorontsteking is het inderdaad juist pijnlijk als je ligt dus willen ze ...
Dit is inderdaad een goed plan, ga haar aankomende nacht maar bij mij houden. Hopelijk is deze ellende straks voorbij als ze aan haar oortjes geholpen is

gisteren

Reactie op GeïnteresseerdeMuzieknoot688513

Mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie geholpen worden? Hier ook veel prob ...
Wat vervelend dat ze niet willen helpen zeg! Zij word geopereerd in het Albert Schweitzer ziekenhuis in Zwijndrecht!

gisteren

Reactie op joanne1122

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde. Ik dacht het is een sprong/regressie ...
Hopelijk werkt het kuurtje snel. Beterschap voor de kleine hoor!!