28 Reacties

één maand geleden

1. Lucas 2. Leon 3. Julian Tobias vind ik ook nog leuk bij dit rijtje, en iets van Matthias.

één maand geleden

Jason/Milan/Lucas

één maand geleden

Justin Julian Jason

één maand geleden

Lucas Julian Scott Succes met kiezen!💙

één maand geleden

Reactie op MammaJoanne

1. Lucas 2. Leon 3. Julian Tobias vind ik ook nog leuk bij dit rijtje, en ...
Bedankt voor de suggesties 😍

één maand geleden

1. Leon 2. Milan 3. Jason Succes met een keuze maken!

één maand geleden

1:Milan 2:Jason 3:lucas

één maand geleden

1. Scott 2. Julian 3. Leon Zelf vind ik Jason en Milan in een andere categorie vallen dan de overige namen en ook minder leuk daardoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wat vind je van de naam Benja of James?

één maand geleden

Reactie op MMW24

1. Scott 2. Julian 3. Leon Zelf vind ik Jason en Milan in een andere categ ...
Dankjewel! James vinden we heel leuk maar mijn neef heet al zo. Benja past niet zo bij ons.

één maand geleden

Wij hebben inderdaad dezelfde ‘eisen’ dus zoeken ook een beetje in deze richting. Hebben nu een zoon die Joshua heet. We weten niet of we een dochter of krijgen en vinden het voor meisjes namen nog lastiger 😅 Van dit rijtje zou ik kiezen voor Scott of Lucas.

één maand geleden

1. Milan 2. Jason 3. Lucas Suggesties; Armin, Alan, Maël, Joseph

één maand geleden

Leon Lucas Jason

één maand geleden

1. Scott 2. Lucas 3. Milan Wat vind je van Lowen?

één maand geleden

Reactie op MamaEkens

Wij hebben inderdaad dezelfde ‘eisen’ dus zoeken ook een beetje in deze ric ...
Ooh geinig! Wij hadden mega veel meisjes namen maar de jongensnamen lopen we dus op vast. Op onze meisjesnamen lijst stonden o.a: Lynn, Laura / Lauren, Zara, Sascha, Jenny, Anna, lena mara alyssa ayla. Misschien kun je hier iets mee?

één maand geleden

Scott Milan Onze zoon heet Quin (Quinten) en als alternatief hadden we toen Olly (Oliver)

één maand geleden

Hier zijn war suggesties: Luuk (in Engels zou het dan Luke zijn) Lex Levi Alex(of Alexander) Jay Jasper Aron Bob En van het lijstje mijn top 3: Justin Jason Scott (maar hij zal dan wel moeten uitleggen dat dit met 2x t is)

één maand geleden

Staat njet in je suggestie: maar ons zoontje heet Lucien ! Mijn man houdt niet van erg buitenlandse “ingewikkelde” namen en ik hou absoluut niet van Hollandse “standaard” namen. Lucien is een Franse naam en betekent: brengt licht. Voor ons echt een perfecte midden weg 😊🥰

één maand geleden

Justin het leukst uit jullie rijtje! Lucas is nog met Lukas een probleempje Suggestie: Collin of Morris

één maand geleden

Reactie op VnesVburg

Justin het leukst uit jullie rijtje! Lucas is nog met Lukas een probleempj ...
Oooh zo leuk 😍

één maand geleden

Reactie op Blackiejj

Hier zijn war suggesties: Luuk (in Engels zou het dan Luke zijn) Lex Levi A ...
Bedankt voor de inspiratie 🥰🥰