Hi! Wij komen echt niet uit de naam voor onze zoon. Geen enkele spreekt ons heel erg aan, we hebben wel een lijstje. Ik hoop dat jullie kunnen helpen! Belangrijk voor ons is dat het internationaal is en dat je in NL niet hoeft uit te leggen hoe je het spelt. Willen jullie een top 3 maken vanuit onderstaande? Nieuwe suggesties zijn ook welkom!! 🥰
Justin
Leon
Julian
Lucas
Scott
Jason
Milan
1. Scott
2. Julian
3. Leon
Zelf vind ik Jason en Milan in een andere categorie vallen dan de overige namen en ook minder leuk daardoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wat vind je van de naam Benja of James?
Wij hebben inderdaad dezelfde ‘eisen’ dus zoeken ook een beetje in deze richting. Hebben nu een zoon die Joshua heet. We weten niet of we een dochter of krijgen en vinden het voor meisjes namen nog lastiger 😅
Van dit rijtje zou ik kiezen voor Scott of Lucas.
Wij hebben inderdaad dezelfde ‘eisen’ dus zoeken ook een beetje in deze ric ...
Ooh geinig! Wij hadden mega veel meisjes namen maar de jongensnamen lopen we dus op vast. Op onze meisjesnamen lijst stonden o.a: Lynn, Laura / Lauren, Zara, Sascha, Jenny, Anna, lena mara alyssa ayla. Misschien kun je hier iets mee?
Hier zijn war suggesties:
Luuk (in Engels zou het dan Luke zijn)
Lex
Levi
Alex(of Alexander)
Jay
Jasper
Aron
Bob
En van het lijstje mijn top 3:
Justin
Jason
Scott (maar hij zal dan wel moeten uitleggen dat dit met 2x t is)
Staat njet in je suggestie: maar ons zoontje heet Lucien ! Mijn man houdt niet van erg buitenlandse “ingewikkelde” namen en ik hou absoluut niet van Hollandse “standaard” namen. Lucien is een Franse naam en betekent: brengt licht. Voor ons echt een perfecte midden weg 😊🥰