9 Reacties

9 dagen geleden

Geen nood, wij hebben ook nog geen naam voor ons zoontje. Jullie zijn niet alleen 😅 Wij werken met een lijstje waarop namen komen die we beiden op z'n minst OK vinden. Daarna is het kwestie van schrappen en bijvullen.. onze lijst bevat nu nog 'maar' 8 namen die we in overweging nemen.. Als jullie ook enkele leuke namen hebben die niet helemaa dat zijn, kan je via verschillende sites zoeken naar afgeleiden, of zelfs teruggrijpen naar een oudere vorm en van daar weer toewerken naar modernere varianten. In het geval van ons eerste zoontje: Wim (voorstel partner, maar bekt niet voor mijn Franstalige familie) -> Willem -> William.

9 dagen geleden

Reactie op Sanfils

Geen nood, wij hebben ook nog geen naam voor ons zoontje. Jullie zijn niet ...
Haha fijn om te horen dat we niet de enige zijn 😝! Ja we hebben wel namen die we leuk vinden, maar met de andere twee was ik gewoon verliefd op de naam en dat gevoel heb ik nu totaal niet. Ik kan wel eens proberen om er een eigen draai aan te geven, kijken of dat iets oplevert!

9 dagen geleden

Rhodé Maya Noé Rheva

9 dagen geleden

Lilly vind ik heel leuk passen bij de zusjes

9 dagen geleden

Novi vind ik er leuk bij passen

8 dagen geleden

Reactie op Starbaby

Novi vind ik er leuk bij passen
Hier dacht ik ook meteen aan. Novi vind ik er mooi bij passen.

8 dagen geleden

Ik weet niet waarom maar toen ik de namen van je dochters zag moest ik ineens aan de naam lilly denken dat die er mooi bij zou passen ☺️ succes met zoeken wij zijn er ook nog niet over uit 🙈

8 dagen geleden

Reactie op beau07

Lilly vind ik heel leuk passen bij de zusjes
Hahah toevallig noemde ik de zelfde naam 😂

8 dagen geleden

Reactie op Btissame💙

Hahah toevallig noemde ik de zelfde naam 😂
Jaaa mocht de volgende een dochter zijn, wordt het hier sowieso Lilly … vind m zo leuk alleen heb ik ook nog een man.. en hebben we nú gekozen voor onze dochter voor een andere naam