10 Reacties
15 uur geleden
Ik heb het niet met het nieuws maar mijn vriend hij irriteert me gewoon chronisch, zelfs zijn ademhaling kan me wel eens irriteren, of zijn manier van praten, ja I know echt heel erg. Maar ik kan er niks aan doen gaat vanzelf,
Terwijl ik mag echt in mij handen knijpen met zo vent als hij! Echt de beste man van de wereld is het!
15 uur geleden
Oh ik dacht echt dat ik de enige was die zo dacht, maar nee idd ik denk precies zo. Straks breekt er echt wat uit en moet ik nog bevallen gedachtes. Misschien komt t omdat we nu gevoeliger zijn voor angst, verdriet, geluk ? Je voelt emoties intenser zeggen ze ? Ik heb er voornamelijk snachts last van.
15 uur geleden
Hoi! Zwangere militair hier!
Als ik jou was zou ik het nieuws niet zo nauw nemen en zo veel mogelijk vermijden, probeer om andere afleiding te zoeken ( kleurboeken, puzzelen etc). Door de hormonen worden de angsten helaas alleen maar erger!
15 uur geleden
Reactie op Azad6266
Oh ik dacht echt dat ik de enige was die zo dacht, maar nee idd ik denk pre ...
Denk het idd! Alles komt meer binnen en intenser inderdaad. Dit zal vast ook wel weer overgaan en wat meer afleiding gaan zoeken. Denk je er veel over na voordat je gaat slapen?
15 uur geleden
Reactie op Rialdac
Denk het idd! Alles komt meer binnen en intenser inderdaad. Dit zal vast oo ...
Ja idd! Ik heb overdag dan nog een peuter van 3 rond stuiteren dus die afleiding is er overdag wel maar zodra ik rust heb of bijv snachts wakker word dan ga ik er echt over zitten nadenken
14 uur geleden
Ik denk dat je als ouder, of althans dat is mijn ervaring, sowieso angstiger/oplettender wordt. Je hebt immers opeens het meest belangrijke in je leven wat jíj moet beschermen. En die kleintjes zijn zo kwetsbaar nog, dat is een hele verantwoordelijkheid. Series met moorden, ik kan ze echt niet meer kijken 🙈. Maar ook dingen als brand, aanslag in de tram, auto ongeluk, nou ja.. het leven zit vol mogelijke scenario’s die gelukkig zelden gebeuren, maar ik ‘zie’ ze allemaal veel meer. 🤷🏻♀️ Heb t ook wel eens met de vk besproken, ik had t heel erg tijdens mn kraamweek, maar zij zei dat het heel normaal was dat je moederbrein dit gaat bedenken en ze had allemaal voorbeelden van wat collega’s van haar met kinderen wel eens gedacht hadden. Dat stelde me ook wel weer gerust. ‘Wat denk ik nu weer’ probeer ik dan tegen mezelf te zeggen.
14 uur geleden
Geen nieuws volgen ;-), doe ik ook niet. Als je echt iets moet weten, hoor je dat wel. Leuke dingen lezen, tijdschriften, dit soort apps etc. Ik heb 0,0 concentratie, maar ik probeer toch ook iedere keer gewoon een boek te lezen voor de ontspanning, of te wandelen oid. En verder, alles komt echt goed 😊🍀