5 Reacties

2 dagen geleden

Hier heeft ze intussen een favoriete groente (tomaat) en verder wordt alles vakkundig van tafel gemikt. Ik heb ergens eens gelezen "jij als ouder bepaalt wat ze eten, het kind bepaalt hoeveel". Dat hou ik maar aan. Ze krijgt gewoon altijd de groente voorgeschotelt, en als ze het dan niet eet, dan maar niet. Ze krijgt dan in ieder geval niet iets anders hier

gisteren

Ik denk dan soms ook je eet gewoon groente en anders niks maar ik weet niet of ze dat al snappen馃檲 ik denk dat hij wel door heeft dat als hij geen groente eet dat hij daarna iets anders krijgt wat wel lekker is. Hoe pak je dat aan?

gisteren

Bij ons helpt het om samen de lepel vast te houden haha Dan is eten opeens reuze interessant Geen idee of dat helpt?

gisteren

Haha ja helpt wel alleen de eerste hap馃槀

7 uur geleden

Wat bij mij hielp was avondeten/ groente wat meer nar de middag te halen en broodje juist naar de avond. Ze verveelde zich namelijk ook in de stoel en wilde graag gaan spelen tijdens etenstijd. Of we gaan met zn allen aan tafel eten, als ze ons ziet eten wilt ze ook. Misschien dat je dit kan proberen?