9 Reacties

9 dagen geleden

Herkenbaar… Ik heb dit sinds twee weken ineens. Vorige week met dochter naar Ballorig geweest. Was ze leuk aan het brabbelen met een broertje en zusje. Dacht oh leuk kan ik even van een afstand kijken. Ineens sloeg het zusje mijn dochter van een jaar en vier maanden volop haar hoofd en dat wel tot drie keer toe. Ik daar naar toe gerend dochter opgepakt en wel tegen het kindje gezegd niet slaan hoor! Denk oke zijn kleine kindjes. Dochter had gewoon een rode afdruk op haar hoofd. Ik heb me erna rot gehuild en voelde me zo slecht. Thuis ook nog eens gehuild bij mijn man😵‍💫😭 Dus ik ken het. Dacht dat het me deze zwangerschap zou overslaan het extreem emotioneel zijn. Helaas. Nu huil ik zowat elke dag om iets kleins🙃🤣

9 dagen geleden

Zo ontzettend herkenbaar. Ook 33 weken zwanger en huil om alles. Gister stond ik huilend in de keuken omdat ik niet wist wat ik moest avondeten. Vanmiddag was het een tranendal en ik kan je nog steeds niet vertellen waarom.

9 dagen geleden

Reactie op Pindaklaasje

Zo ontzettend herkenbaar. Ook 33 weken zwanger en huil om alles. Gister sto ...
Hahahaha die herken ik, huilen omdat je niet weet wat je wilt eten🤣🤣🤣🤣

8 dagen geleden

Reactie op Pindaklaasje

Zo ontzettend herkenbaar. Ook 33 weken zwanger en huil om alles. Gister sto ...
Vreselijk hè! 🙈🙈

8 dagen geleden

Reactie op Kmchild

Herkenbaar… Ik heb dit sinds twee weken ineens. Vorige week met dochter ...
Oohh hier zou ik ook niet meer bovenop komen 🙈😭

8 dagen geleden

Herkenbaar hoor! Moest vanmiddag boos worden op onze 7 jarige dochter en vond dr zo zielig daarna dat ik moest huilen. Kon manlief eerst mij troosten en daarna onze dochter 😂. Het was overigens wel echt nodig om even boos te worden maar kon het niet aan toen ze een pruillipje trok. Daarna geknuffeld en alles weer goed ♥️ volgende keer beter luisteren die draak.

8 dagen geleden

Oh meiden, wat heerlijk om te lezen dat we niet alleen zijn. Ik heb deze zwangerschap al eens gehuild om een aangereden egeltje dat ik zag liggen en ik huil nu bijna elke dag wel sinds m'n zwangerschap medisch geworden is, omdat ik zenuwachtig ben voor het infuus dat ik wekelijks krijg en/of de volgende controle in het ziekenhuis! Om nog maar te zwijgen over de traantjes die ik gelaten heb om mooie liedjes 😉

6 dagen geleden

Hier 31 weken en mega emotioneel. Huilen omdat ik honing op een verkeerde taart had gedaan op m’n werk bijvoorbeeld. Huilbui duurde lang en ik was mij ervan bewust dat het door hormonen kwam. Toen werd het huilen en lachen tegelijk.

6 dagen geleden

Herkenbaar! Ik ben er pas bij 22 weken achter gekomen dat ik in verwachting ben.. Nou zou je zeggen dat er een belletje moest zijn gaan rinkelen toen: ik tranen in mijn ogen kreeg omdat ik was vergeten afscheid te nemen van mijn twee katten toen ik naar mijn werk ging 😂