Sorry als dit een lange tekst gaat worden. Maar ik heb niet echt iemand om dit bij te delen.
Ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn partner vreemd gaat. Ik vertrouwde hem niet omdat hij de laatste tijd me niet het gevoel gaf dat hij nog van me hielt. Dus ik weet dat ik ook fout zat, heb ik een vriendin ( die hij niet kent) gevraagt om hem te appen. Ik kan haar vertrouwen, en zei begint gewoon een normaal gesprek eerste met hem. Tijdens dit alles lig ik naast hem, te appen met de vriend van de vriendin in dit verhaal. Want zei stuurt wat ik haar stuurde, en dan kwam de vraag of hij een relatie heeft en hij antwoorden met nee. Oke wij zijn nog niet heel lang samen voor ik zwanger raakte van hem, we zijn nu 8 maanden samen en ik ben bijna 28 weken zwanger van ons kindje. En toen wou haar vriend ( van die vriendin nog een test uitvoeren) en hij nam het gesprek over van zijn vriendin. En opeens stond me vriend na mij op om naar de badkamer te gaan, en hij stuurde een foto van zijn geslachtsdeel naar haal. Ik weet op dit punt niet meer wat te doen, want hij zegt dat hij wel nog van me houd en dat het leugens zijn wat hun sturen. Maar ik heb de foto gezien die hij stuurd en ja het is onze badkamer en het is hij. ik heb me gisteren naast hem in slaap gehuild. Wij wonen samen en ik heb heel veel ruzie met mijn ouders dus daar kan ik niet terecht. En ik heb ook geen vrienden waar ik terecht kan ik kan nergens heen.
Sorry voor de lange teks maar het lucht op om het kwijt te kunnen