32 Reacties

één maand geleden

Mijn man wilt ook minder vaak als voorheen, vooral sinds ik een buik heb en de zwangerschap dus echt visueel is voor hem. Hij geeft aan het “raar” te vinden om intiem te zijn terwijl er een kindje in mij zit 😅 Dit hoor ik overigens van veel vriendinnen hun partners!

één maand geleden

It takes two to tango. Draai het eens om. Als hij wel wil, maar jij je er niet prettig bij voelt, moet hij zich ook aanpassen. Zolang er communicatie is, komt het met de intimiteit vast ook goed.

één maand geleden

Ik zou er over in gesprek gaan, communicatie is echt de key. Mijn vriend vind het niet meer prettig omdat er een baby in mijn buik zit wat ik helemaal begrijp.. ik vind het zelf ook geen fijn idee meer.

één maand geleden

Zeker het gesprek met hem hierover aangaan, je weet niet wat er speelt zonder het met hem erover te hebben. Wellicht zou je ook kunnen zoeken naar een andere oplossing? Intimiteit in een andere vorm : massage, knuffelen of wellicht kan hij je helpen met speeltjes als hij dat wel ziet zitten? Satisfyer pro doet wonderen ;)

één maand geleden

Reactie op El.11

Ja mijn vriend zegt dat het niet aan mij ligt maar hij verteld niet waar he ...
Gekke vraag misschien, hoef geen antwoord, maar misschien iets om over na te denken: Krijgt hij hem überhaupt nog wel stijf of heeft hij problemen daarmee en schaamt hij zich daarvoor?

één maand geleden

Herkenbaar. Hier ook al bijna een maand niks en word gek en onzeker. In mijn geval weet ik dat ie mij minder aantrekkelijk vindt, wat zeer frustrerend is want ik ken mannen die mij in deze staat wel aantrekkelijk vinden (zie topic van mij paar weken geleden). Geen idee wat je eraan kunt doen. Ik lees hier een comment over een vibrator gebruiken maar dat is in mijn ogen echt niet hetzelfde... Massage? Knuffelen? Wat voor mannen zijn dit? Bestaan die??

één maand geleden

Reactie op Kieken

Herkenbaar. Hier ook al bijna een maand niks en word gek en onzeker. In mi ...
Maar als jou vriend/man ineens dik word echt een bolle buik dan kan je hem toch ook minder aantrekkelijk vinden?.. dus ik vind het heel normaal en menselijk/mannelijk dat een man zo denkt haha. Ik vind dat wij vrouwen ons beter mogen inleven dat het voor een man gewoon moeilijker kan zijn en daar minder ‘egoïstisch’ in moeten zijn 😅

één maand geleden

Reactie op Priska78

Maar als jou vriend/man ineens dik word echt een bolle buik dan kan je hem ...
Ik kan me dat gewoon echt niet inbeelden. Ik ben net 27 weken zwanger en ben maar 2.5 kg bij.. zo dik kan ik ook weer niet zijn. Moest mijn man 2.5 kg aankomen zou ik hem ook nog even aantrekkelijk vinden.. 20 kg was mss een ander verhaal geweest. Ik voel me hierdoor ook minder verbonden met hem en ik krijg twijfels zoals: wil ik nog met hem verder? Voor mij is dit echt een dealbreaker.

één maand geleden

Reactie op Blackiejj

Gekke vraag misschien, hoef geen antwoord, maar misschien iets om over na t ...
Jaa hij krijgt m nog hard. Na goed gesprek er over gister begon hij vanmorgen zelf in de keuken. Met dat standje staand was het ook een stuk aangenamer dan in bed wanneer ik bijna geen lucht krijg door de houding 😂🙈 hij zei dat het beetje ongemakkelijker is in bed vanwege me buik het ook lastiger maakt. En omdat hij veel werkt gaf hij aan.. combinatie van beide.

één maand geleden

Reactie op El.11

Jaa hij krijgt m nog hard. Na goed gesprek er over gister begon hij vanmorg ...
Wiehoe!!!

één maand geleden

Reactie op Kieken

Herkenbaar. Hier ook al bijna een maand niks en word gek en onzeker. In mi ...
Hahaha🙈 ja . Het is lastig… want je voelt je onderzeker. Goed praten met je partner!

één maand geleden

Reactie op Kieken

Ik kan me dat gewoon echt niet inbeelden. Ik ben net 27 weken zwanger en be ...
Goed praten met elkaar is het enige wat je kan doen denk ik. Andere standjes voorstellen die wel aantrekkelijk zijn🙈