Hi ladies,
Sinds ik in het tweede semester zit (ondertussen bijna 3 over een week) wilt mijn partner amper tot geen seks meer. Eerst was het nog enkele keer in de week, maar ondertussen is het nu 3 weken geleden. Ik heb hier wel gewoon behoefte aan en geef dit bijna dagelijks aan maar het lijkt hem niet veel te doen. Zijn excusen zijn je moet het niet vragen of zeggen maar gewoon beginnen. Maar als je steeds afgewezen word ga je ook niet beginnen natuurlijk. Hij werkt veel dat zeker maar hij deed dit toen ook al en toen zelfs vaak meer uren voor mijn zwangeschap…
Ik denk persoonlijk dat hij me niet zo aantrekkelijk meer vind of het raar vind door de zwangerschap. Uiteindelijk ben je ook onhandiger in bed maar dat is logisch toch ?
Ik vind het heel frustrerend en ben bang dat het zo blijft straks, seks is voor mij een belangrijk onderdeel in je relatie , intimiteit, communicatie dat houd je toch dicht bij elkaar, en ik voel nu een erge afstand. Ik het begin zei hij altijd tegen mij, ik ben bang dat je straks minder seks wilt en uiteindelijk ben ik niet degene die dit heeft…
Herkent iemand dit ook? Wat heb je er mee gedaan ? 🥺