29 Reacties

één maand geleden

Ik heb dus laatst een zwarte jurk van anytime bij wehkamp gekocht en het is echt m’n look to go! 😂😂😂 heb m ook in groen gekocht. Gewoon m’n normale maat. Rekt bij mij heerlijk mee. Ik heb geen mega buik met 29 weken maar wel echt zwanger. Zwangerschapspanty van Hema in de grootste maat en leuke cowboy laarzen en ik voel me helemaal de bomb. Voor kerst ook een leuke look 😍😍

één maand geleden

Wehkanp, only, soms via bol vind ik ook wel eens leuke dingen.

één maand geleden

Oh wat een goede topic! Ik heb 3 maanden geleden een hele leuke jurk gezien, niet meegenomen omdat ik me af vroeg hoe dik ik zou zijn, nog mega😂 maar weet niet meer waae ik die heb gezien, zo balen!

één maand geleden

Ik heb de meest prachtige jurken van Asos met de sale besteld

één maand geleden

Ik hoop eigenlijk dat de baby er dan uit is🤣. Geen idee wil niet speciaal iets duurs kopen want dit is mijn laatste zwangerschap. Misschien even Vinted afgaan.

één maand geleden

Graag hoor ik ook wat goede tips!! Ik vind de feestdagen altijd super leuk voor een feestelijk outfitje. Alleen die zwangerschapskleding is over het algemeen zo duf, saai en not sexy😅 Alsof ze ons tijdens de zwangerschap al stoffige mamma's willen laten voelen hahhaha

één maand geleden

Reactie op QueenElise93

Graag hoor ik ook wat goede tips!! Ik vind de feestdagen altijd super leuk ...
Dit dus🤣

één maand geleden

Shein of boohoo

één maand geleden

Reactie op QueenElise93

Graag hoor ik ook wat goede tips!! Ik vind de feestdagen altijd super leuk ...
Omg dit! Alles is zwart, beige basic, hooggesloten! Ik heb nou eindelijk borsten🥲.. mag ik misschien een lager V-halsje en ze een beeeetje showen ofzo???🤣

één maand geleden

Seraphine! Heb er een paar jurken van gekocht in de sale en krijg alleen maar complimenten op m’n werk als ik deze jurken aan heb 😁

één maand geleden

Reactie op Wensje1992

Seraphine! Heb er een paar jurken van gekocht in de sale en krijg alleen ma ...
Ziet er mooi uit! Hoe vallen de maten? Ik zie alleen 2, 4, 6 etc, maar hoe verhoudt zich dat tot nl maten?

één maand geleden

Reactie op ryanneb93

Ik heb dus laatst een zwarte jurk van anytime bij wehkamp gekocht en het is ...
Nou ben ik benieuwd naar welke?

één maand geleden

Reactie op ryanneb93

Ik heb dus laatst een zwarte jurk van anytime bij wehkamp gekocht en het is ...
Ben nu wel heel benieuwd naar welke jurk het is hihi!

één maand geleden

Deze op schein besteld laatst

één maand geleden

https://www.boutiquebyjlk.be/ Ik heb hier laatst een mooie jurk gekocht voor onze zwangerschapsshoot

één maand geleden

Ik heb deze voor kerst besteld. Gister gepast en helemaal blij mee. En nog ruimte voor mijn buik om te groeien 🥰

één maand geleden

Reactie op 4my

https://www.boutiquebyjlk.be/ Ik heb hier laatst een mooie jurk gekocht vo ...
Wat voor maat heb jij? Ik vind het hele mooie jurken, maar ben bang dat ik het niet pas

één maand geleden

Reactie op Lieke565

Wat voor maat heb jij? Ik vind het hele mooie jurken, maar ben bang dat ik ...
Ik draag normaal gesproken vaak een L. Hier een plissé jurk gekocht, daar zit wel echt nog heel veel ruimte voor een babybuik in. Ben nu 29 weken en het paste echt makkelijk

één maand geleden

Heb je al bij zalando lounge gekeken?

één maand geleden

Reactie op Gerdastoker

Ik heb deze voor kerst besteld. Gister gepast en helemaal blij mee. En nog ...
Leuk zeg waar is deze van?