29 Reacties

één maand geleden

Reactie op dreams909

Leuk zeg waar is deze van?
Ik heb hem besteld op shein. 😁

één maand geleden

Reactie op sasx

Nou ben ik benieuwd naar welke?
Vet stom… hij is uitverkocht :((( misschien komt ie nog.

één maand geleden

Reactie op ryanneb93

Vet stom… hij is uitverkocht :((( misschien komt ie nog.
Deze

één maand geleden

Wellicht kennen jullie deze webshop niet, maar voor mijn zwangerschap shopte ik wel eens op Uwanthisell. Zij hebben dus een preggy proof category. Binnenkort vullen ze die aan met een heuse kerstcollectie. Ik had de klantenservice een berichtje gestuurd 🤭😇 Geen idee of het dus wat is! Hopelijk kunnen we ons met de feestdagen allemaal weer een beetje hip en onszelf voelen🤗

één maand geleden

Vinted! Laatst 2 prachtige jurken voor een bruiloft cocktail en gala gekocht, voor €15 en €25. Als je een merk weet, zoek t daar! Iedereen gebruikt die dingen maar 1-2 keer 👌

één maand geleden

Ik vind het ook lastig. Vooral op shein veel keus, maar ik wil niet al die gifstoffen op mn huid als er zoiets kostbaars in mn buik zit. Voor nu dacht ik een gewone jurk maar ik zie toch wat opties bij zalando dus ga eens kijken

één maand geleden

Ik ben met de feestdagen 37 weken zwanger, denk dat ik gewoon in mijn joggingspak ga 🤣. Maar je kunt bij zalando kijken of vinted. Het ligt eraan wat je mooi vind. Ik vind die kanten jurken van mamalicious mooi.

één maand geleden

Ik filter gewoon op vinted en dan maat XL. Het is echt niet nodig om een speciale zwangerschapsjurk’ te kopen.

25 dagen geleden

Laatst bij de sting een leuke glitterrok gekocht in een maat groter!