27 Reacties

vorig jaar

Ik heb nooit een peribottle geprobeerd. Voor mij was een maatbekertje prima.

vorig jaar

Ik vond maatbeker veel fijner. Daar kon veel meer in. Dus zowel voor tijdens plassen als het spoelen genoeg water. Voor de korte periode dat je het gebruikt vind ik het zonde om daar iets voor aan te schaffen

vorig jaar

Ja! Was/is voor mij een must. Vandaag voor t eerst het huis uit gegaan en dacht gelijk, Oei straks moet ik ergens anders plassen Vonder mn peribottle 馃槀

vorig jaar

Ik vond het wel handig, maar heb een bidon nooit geprobeerd. Het is vooral fijn dat je altijd met water goed kunt spoelen als je naar het toilet bent geweest. Onder de douche kan ook, deed ik ook regelmatig. Zelf had ik t na een paar dagen al niet meer nodig, maar had dan ook maar een paar hechtingen ivm kleine scheurtjes en de 2e bevalling niks op een schaafwondje na.

vorig jaar

Ik vond t super handig! Had eerst een spa blauw flesje met zo鈥檔 spuitdopje, maar als je op de wc zit kan je niet echt goed van onder sproeien vond ik. Met een maatbeker weet ik helemaal niet hoe je nou giet 馃槄. Heb de peribottle aangeschaft en vond t echt top! Je kan gewoon blijven zitten en dat ding tussen je benen houden, spuit t zo omhoog 馃憣

vorig jaar

Ik had ook voldoende aan een maatbeker (op precies te zijn de kan die je bij Moeders voor Moeders krijgt om de urine op te vangen).

vorig jaar

Ik vond een peribottle echt ideaal! Heb een gewone fles ook niet geprobeerd, maar de eerste dagen/weken ging ik gewoon voor gemak.

vorig jaar

Bij mijn eerste dochter had ik maatbeker en dacht dat dat prima was. Nu heb ik een peribottle gebruikt en zou dit absoluut aanraden!!! Alles (vnl epi wond) wordt beter schoon en minder gepruts.

vorig jaar

Reactie op Smartie

Ik had ook voldoende aan een maatbeker (op precies te zijn de kan die je bi ...
Ja die gebruikte ik ook inderdaad Echt ideaal.

vorig jaar

Ik heb een peribottle gekocht, maar uiteindelijk (gelukkig) helemaal niet nodig gehad omdat ik vrijwel meteen gewoon kon afvegen. Je kan dus misschien ook alvast een uitzoeken die de volgende dag geleverd kan worden en de bevalling afwachten.

vorig jaar

Ik heb gewoon een bidon gebruikt. Werkt ook prima
Ik vond het echt GEWELDIG, niks anders geprobeerd moet ik ook zeggen. Maar had niet zonder gekund.

vorig jaar

Ik had de eerste paar dagen niet zonder een peribottle gekund om heel eerlijk te zijn. Ik ben ook nog eens gehecht (graad 2 ruptuur) dus ja dat ding was op dat moment echt heilig voor mij馃槀

vorig jaar

Reactie op LauraK33

Ik heb een peribottle gekocht, maar uiteindelijk (gelukkig) helemaal niet n ...
Ik vond t sowieso erg handig omdat je wel gewoon wat bloedverlies hebt die eerste weken en kraam/maandverband in hebt. Even lekker fris spoelen elke plasbeurt 馃榿

vorig jaar

Ik vind de peribottle zo fijn! Nu voor mn tweede bevalling heeft mn man bij de wc een klein douche sproeiertje gemaakt, nog beter!馃檴

vorig jaar

Ik heb gewoon een maatbeker gebruikt

vorig jaar

Peribottle geen ervaring mee. Maar een maatbeker vind ik niet fijn. Bij beide keren een bidon gebruikt. In de bidon knijpen en het komt precies op de plek waar het moet zijn
Ik zou het zeker aanschaffen!

vorig jaar

Ik vind het wel heel fijn. Bij de eerste niet aangeschaft omdat ik een keizersnede heb gehad. Bij de tweede nu wel aangeschaft, direct bij thuiskomst. De eerste keren dus moeten behelpen met een gewone fles. Peribottle was echt 10x beter en voor mij echt een must. Ik heb wel een subtotaalruptuur gehad, dus daardoor misschien extra behoefte aan goed spoelen op de juiste plek.

vorig jaar

Ik had deze echt niet willen missen na mijn eerste bevalling. Even een tip! Ik dacht toen doe er lekker verkoelend koud water in. Nou daarna ben ik voor iets minder koud water gegaan. 馃槈