16 Reacties

één maand geleden

Volgens mij moest ik dit in de gaten houden ivm zwangerschapsvergiftiging. Zou dus even je VK bellen … hopelijk gaat het snel weer over voor je.

één maand geleden

Hi, ik zou zeker de verloskundige even bellen als je hevige pijn hebt. Voel je niet bezwaard want de verloskundige is er juist om jouw situatie - ook in het weekend - te beoordelen, daar zijn ze voor en worden ze voor betaald ;) Ik wil je absoluut niet bang maken maar het kan soms ook een symptoom zijn dat optreedt bij een te hoge bloeddruk of zwangerschapsvergiftiging? Ik wil er wel bij zeggen dat ik niet medisch geschoold ben en jouw situatie niet ken dus daarom het beste om dit door je verloskundige te laten beoordelen. Beterschap! ♥️

één maand geleden

Zeker even bellen. Hevige buikpijn is nooit normaal. De verloskundige is er juist voor dit soort dingen.

één maand geleden

Hee hoe gaat het bij jou? Ik heb hier zelf al enkele dagen last van en net het zh gebeld. Bij mij gaven ze aan dat ze zich niet zoveel zorgen maken maar ik heb ook best wel hevige pijn boven in (alsof er boven langs een grote blauwe plek loopt :/)

één maand geleden

De combinatie van maag/bovenbuikpijn en rugpijn altijd even een arts raadplegen voor de zekerheid.

één maand geleden

Reactie op Femcrm

Hee hoe gaat het bij jou? Ik heb hier zelf al enkele dagen last van en net ...
Ohhh dat is ook vervelend.. ben je nog niet gerustgesteld. Als ik eerlijk ben heb ik nog steeds niet gebeld. Net wel weer een dik halfuur niet kunnen bewegen door de pijn maar de buikpijn blijft en het komt met "aanvallen van maag/ rugpijn" terug. Heb voorgenomen als dit toch weer de hele avond blijft ik morgen bel. Heb wel paracitemols genomen.

één maand geleden

Reactie op jmlla99

Ohhh dat is ook vervelend.. ben je nog niet gerustgesteld. Als ik eerlijk b ...
Oh jakkes, sterkte daar. Hopelijk niks geks verder. 🙏

één maand geleden

Reactie op jmlla99

Ohhh dat is ook vervelend.. ben je nog niet gerustgesteld. Als ik eerlijk b ...
Voel je niet bezwaard om te bellen hoor. Dat is echt heel normaal. Ook in het weekend. Als alternatief kun je ook nog advies inwinnen bij de huisartsenpost. Vaak kan dat ook via een chat. Dat voelt misschien wat laagdrempeliger.

één maand geleden

Dit heb ik dus ook! Ben 27 weken zwanger kreeg ineens last van me darmen diaree en buikpijjn en nu een soort vage maagpijn!

één maand geleden

Als je hier vandaag nog steeds last van hebt zal ik zeker bellen. Ik heb afgelopen week gebeld omdat ik ook een zeurende pijn heb net onder mijn ribbenkast. Ik kan die broekbanden aan t eind van de dag niet meer verdragen. Zekerheid een check op zwangerschapsvergiftiging (vorige zwangerschap ook gehad al toen pas met 41 weken). Maar bij mij zullen het mijn buikspieren zijn die zo gevoelig zijn. In jouw geval zal ik zeker bellen omdat je ook aangeeft rugpijn en misselijkheid erbij te hebben. Dan heb je 3 symptomen van zwangerschapsvergiftiging bij elkaar. Hier komen ze verwacht ik zeker voor langs

één maand geleden

Zou wel even bellen ivm zwangerschapsvergiftiging ❣️

één maand geleden

En heb je nog gebeld?

één maand geleden

Ze zeggen dat het maagzuur is, ik dacht dat je dan altijd zo'n zure gebeure naar boven kwam maar ze zegt dat de pijn normaal is rond dit termijn. Dan vraag ik mij af of ik die weeen ga aankunnen want vind dit toch al enorm pijn doen🙈

één maand geleden

Reactie op jmlla99

Ze zeggen dat het maagzuur is, ik dacht dat je dan altijd zo'n zure gebeure ...
Weeën zijn echt anders. Die hebben een piek en een dal. Ze komen en gaan. Dus je kunt tussendoor weer even je rust en ontspanning pakken. Zeker in het begin. Ik vond dat goed te doen. Bovendien maak je endorfines aan, als natuurlijke pijnstilling. Weeënstorm trok ik slecht, want geen pauze, maar dan is er altijd nog pijnstilling.

één maand geleden

Reactie op sum2

Volgens mij moest ik dit in de gaten houden ivm zwangerschapsvergiftiging. ...
Ik had het ook moeste bleek galstenen tezijn moeste verleden week met 28 weken een kijk operatie doen galblaas verwijderen