10 Reacties

9 maanden geleden

Ik denk niet dat dit gerelateerd is aan een bevalling? Altans ik heb er geen last van en nog nooit van gehoord.

9 maanden geleden

Schijnt de momma wrist te ziin ?

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik denk niet dat dit gerelateerd is aan een bevalling? Altans ik heb er gee ...
Het schijnt vaker voor te komen na de zwangerschap heb ik online gelezen 馃檹

9 maanden geleden

Reactie op javi66

Schijnt de momma wrist te ziin ?
Ik heb het opgezocht en dat zou het wel eens kunnen zijn, zal me er eens over inlezen! Thanks

9 maanden geleden

Ik heb het ook, maar ook m鈥檔 pols en tussen m鈥檔 schouderbladen dus kan ook van daaruit uitstralen. Begrijp dat het allemaal kan komen doordat alles verwerkt is door de hormonen en dit vanzelf weer sterker wordt naarmate deze hormonen uit je lijf gaan

9 maanden geleden

Reactie op DaphniCaroline

Het schijnt vaker voor te komen na de zwangerschap heb ik online gelezen 馃檹 ...
Ja ik lees het nu door de reactie boven mij.

9 maanden geleden

Ik had dit ook. Merkte dat vooral als ik veel met mijn zoontje aan het lopen was op de arm. Begon in m鈥檔 pols en straalt uit naar mn duim. Samen met scrollen op je telefoon geen goede combi. Is over gegaan door simpel weg proberen die pols iets te ontlasten

9 maanden geleden

Ja ik heb dit ook! En na mijn vorige bevalling ook... vooral mijn duim maar soms ook mijn hele hand. Voelt heel pijnlijk bij een verkeerde beweging, beetje zenuw pijn ofzo, het schiet dan helemaal door. Maar hopelijk goed nieuws... na mijn vorige bevalling is dit na ongeveer 4 maandjes vanzelf weggegaan. Hopelijk nu ook weer, en hoop dat het bij jou ook snel weg gaat!

9 maanden geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik last van Syndroom van De Quervain. Een peesontsteking bij mijn duim. Uiteindelijk heb ik hiervoor een injectie gekregen. Ik heb de injectie heel lang uitgesteld (tot na de borstvoeding) maar achteraf gezien zou ik willen dat ik het eerder had gedaan. Het was snel voorbij. Bij mij is het deze keer gelukkig niet terug gekomen. De huisarts had het destijds bij mij vastgesteld..

9 maanden geleden

Thanks voor jullie reacties!! Ik ga het in de gaten houden en proberen te ontlasten en anders toch even langs de huisarts inderdaad 馃檹 馃┑