10 Reacties
vorig jaar
Als je je zorgen maakt altijd even met je verloskundige overleggen. Zij weten er tenslotte het meeste van.
vorig jaar
Reactie op sytskeanne
Als je je zorgen maakt altijd even met je verloskundige overleggen. Zij wet ...
Er staat maandag sowieso een afspraak bij de verloskundige, dus dan zal ik het daar ook bespreken. Toch was ik benieuwd ook naar ervaringen van anderen.
vorig jaar
Reactie op mirellamella
Er staat maandag sowieso een afspraak bij de verloskundige, dus dan zal ik ...
Snap ik hoor!
vorig jaar
Reactie op Marleen46
Bij mijn zoontje was het ook zo op de 20 weken echo. Echter bij de groeiech ...
Oh heel fijn om te horen!! 🍀
vorig jaar
Hoi hoi!! Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook bij m’n zoontje. Met nog witte darmpjes erbij dus toen moest van alles extra onderzocht worden. Syndroom van down etc. Echter waren de witte darmpjes na een weekje weg en de cyste na 4 weken als ik mij niet vergis… die cyste schijnt heel vaak voor te komen en is het maar 1 bevinding zoals bij jou, gaan ze niet verder onderzoeken heb ik begrepen. Overigens heb ik een zeer gezond jongetje van 1,5 hier rondrennen ❤️
vorig jaar
Reactie op lindalemonenmango
Hoi hoi!! Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook bij m’n zoontje. Met ...
Oh spannend geweest voor jullie.. gelukkig is alles goed gekomen 🤍
vorig jaar
Bij mijn vorige zwangerschap had mijn zoontje dat ook, toen zeiden ze dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en het was met 26 weken ook alweer weg, ik weet alleen niet hoe groot het bij hem was.
vorig jaar
Reactie op laurasamantha
Bij mijn vorige zwangerschap had mijn zoontje dat ook, toen zeiden ze dat i ...
Fijn om te horen, zowel voor jullie als voor mij. Stelt toch een beetje gerust 🤍