Er zijn heel wat veranderingen gaande in je lichaam, je hoofd, je relatie en huis. Deel op dit topic…
…hoe lang je zwanger bent
…wat jouw lichtpuntje vandaag was
Leuk topic! 31+5 en vannacht relatief goed geslapen (2x een blok van 3 uur ofzo), dus dat is fijn. En m'n peuter is voor het eerst in 3 weken wakker geworden zonder driftbui! Dus nu al 2 lichtpuntjes en het is nog maar 7 uur haha
31+6
Mijn dochter van een jaar en bijna vier maandjes sinds twee dagen heel lief bij mij tegen de buik aan komt liggen, zijn naam probeert te zeggen en vervolgens kusjes geeft tegen de buik en de buik aait🥹😍
Smelt momentjes🥹🩷💙
32+2 wakker worden tegelijkertijd met man, en in plaats van alle ochtend hectiek van normaal, hij die tegen me aan kruipt en lekker met de baby begint te kroelen, die heerlijk reageert en zijn lijf tegen de hand van mijn man gaat schuiven (auw, maar heerlijk om zo wakker te worden)
30+4, de kleine begon enorm te trappelen waardoor mijn hond er al de kippen bij was. Legde zijn koppie in mijn schoot en begon zelfs mijn blote buik te likken, ze heeft het helemaal door!!!
31.3 mijn lichtpuntje deze dag was dat mijn verloofde súper support was vandaag. Ik voelde mij niet zo goed. Hij had het bad vol laten lopen, en mijn favoriete lunch gemaakt (croissantje met bosbessen jam) en mijn boek ook bij het bad neergelegd. Toen ik er na 4 uur uit kwam had hij mijn pyjama op de kachel gelegd zodat die lekker warm was om aan te trekken 🥰🥰🥰🥰
32+4 zwanger en gisteravond eindelijk de babykamer helemaal leeggehaald. Nu alleen nog spullen aanschaffen voor in de kamer 😍. Daarnaast ook gister een duowagen overgekocht voor een geweldig prijsje in onwijs goede staat 🥰
Vandaag hele dag krampen gehad, harde buiken en veel naar de wc moeten gaan. Vriendin wilde perse uiteten omdat ze me groot nieuws moest vertellen. Ik zag er zo tegenop maar vond ook zo sneu om af te zeggen. Eenmaal daar bleek het mijn surprise babyshower/vrijgezellenfeest te zijn. 🥹🥺🤰🏽💍🤍
Heb het heel leuk gehad ondanks dat ik me zo belabberd voelde.
De mannen sloten na de babyshower ook aan. Voelde me heel geliefd💙
Precies 33 weken vandaag. Vandaag zei een collega van wie ik het totaal niet had verwacht (oudere man) dat ik een mooie buik had! Kijk daar word ik nu blij van. In tegenstelling tot veel mensen die blijkbaar altijd moeten zeggen dat ik een grote buik heb, al is mijn buik normaal voor hoe ver ik ben....
Als ik irritant ben zeg het maar hoor🤣🫣
Maar ben minder in de klaagmodus afgelopen weken😋
Vandaag precies 33 weken, zijn we zes jaar samen en vandaag officieel voor de wet getrouwd💍🤍