18 Reacties

5 maanden geleden

Dit is niet de originele prenatal site.. deze wel: https://www.prenatal.nl

5 maanden geleden

Ik vertrouw deze niet, precies dezelfde opmaak als de prenatal site maar dan dus een andere naam... En als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het vaak niet waar als het om aanbiedingen gaat😉

5 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Ik vertrouw deze niet, precies dezelfde opmaak als de prenatal site maar da ...
Ja precies😉! M’n gevoel vertrouwde het al niet

5 maanden geleden

Sites met toevoegingen in de naam voor de .nl/.com zijn zelden van het bedrijf in kwestie zelf, is eigenlijk altijd oplichting. Je zou prenatal zelfs even een berichtje kunnen sturen om ze hierop te wijzen, zodat jij evt (juridische) stappen kunnen ondernemen..

5 maanden geleden

.

5 maanden geleden

Ik herken het ook niet heb net wel zitten kijken en je kan met Klarna betalen. Dus je bent dat niet je geld kwijt 😂 maar denk inderdaad dat het nep is.

5 maanden geleden

Reactie op Toekomstigemama23

Ik herken het ook niet heb net wel zitten kijken en je kan met Klarna betal ...
Ik heb het gewoon geprobeerd 😂 kan die 20 euro wel missen

5 maanden geleden

Reactie op FleurSmakman

Ik heb het gewoon geprobeerd 😂 kan die 20 euro wel missen
Ik heb het dus ook geprobeerd voor 20 euro.. kreeg wel vanochtend vaag mailtje ing Chinees dat er iets onderweg is dus ben benieuwd hahahaa

5 maanden geleden

Ik herken het ook niet heb net wel zitten kijken en je kan met Klarna betal ...
Ik heb dus ooit gehad met een website (is trouwens ook bij radar ofzo geweest of bij boos) via fb dat je eerst je gegevens in moest vullen om daarna vervolgens pas te kunnen kijken op de website… vervolgens stuurde ze dus iets op wat ik nooit had besteld en moest ik het betalen.. heb ik dus nooit gedaan en bleek dus bij heel veel zo gegaan te zijn

5 maanden geleden

Reactie op Miley30

Ik heb dus ooit gehad met een website (is trouwens ook bij radar ofzo gewee ...
Ja hier kan je wel gewoon kijken. Ik had laatst dus ook iets besteld bij zo’n website kwam ‘t rechtstreeks uit China! 69 euro voor betaald op Ali was het 15.. website bestond daarna niet meer.. 😩😂 dus ja goed oppassen met alles 🥳

5 maanden geleden

Ik heb het dus ook geprobeerd voor 20 euro.. kreeg wel vanochtend vaag mail ...
Ja ik kreeg deze dus ben benieuwd 😂😂😂

5 maanden geleden

Reactie op FleurSmakman

Ja die kreeg ik daarna ook. Haha ben echt super benieuwd of het echt komt 😂😂

5 maanden geleden

Bijna alle webshops via instagram zijn scams. Dit is er overduidelijk eentje.

5 maanden geleden

Dit is helaas hartstikke nep. Ik ben een tijdje terug een website tegen gekomen van Scapino met bizar hoge kortingen. Stond ook een andere naam naast Scapino in de internet link. Dit vertrouwde ik meteen niet

5 maanden geleden

Nep en ik raad aan om ook echt niet te bestellen. Het zijn Chinese ‘temu’ of ‘aliexpres’ artikelen en het risico hiervan is dat er materialen worden gebruikt die schadelijk. Daarnaast betaal je dus ook veel te veel. https://blog.greenjump.nl/post/2024/09/03/Zijn-Shein-en-Temu-betrouwbaar-en-veilig.aspx#:~:text=Het%20speelgoed%20kan%20voor%20kinderen,hoge%20hoeveelheid%20schadelijke%20stoffen%20gevonden.

5 maanden geleden

Reactie op FleurSmakman

Hi! Heb je ondertussen je bestelling binnengekregen? Ben eigenlijk wel benieuwd haha

4 maanden geleden

Reactie op 0182

Hi! Heb je ondertussen je bestelling binnengekregen? Ben eigenlijk wel beni ...
Heyy nee helaas nog niet 😂 krijg wel steeds tracking info maar die klopt denk ik niet

4 maanden geleden

Reactie op FleurSmakman

Heyy nee helaas nog niet 😂 krijg wel steeds tracking info maar die klopt d ...
Heb je betaald met creditcard? Dan kan je het betwisten en als je het dan niet binnen krijgt binnen een maand dan krijg je je geld terug. Als je het niet helemaal vertrouwd dus altijd met creditcard betalen…