13 Reacties

10 maanden geleden

Kleine andere tip: we hebben van die kleine elektrische kacheltjes aangeschaft. Hebben ze overal, ook bij action, lidl etc. Daarmee krijg je de ergste kou uit de kamers. Als de temperatuur hier wat terugzakt, zetten we dat ding even aan en in no time is het lekker warm.

10 maanden geleden

Reactie op Violetsareblue

Kleine andere tip: we hebben van die kleine elektrische kacheltjes aangesch ...
Oja, en zo'n ding kost maar €15. Goedkoper ook dan de hele nacht de kachel op max.

10 maanden geleden

Dekentje er overheen nog een optie?

10 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Dekentje er overheen nog een optie?
Ja normaal heeft die dan rompertje aan met pyama en dan lakentje en dan gebreid dekentje

10 maanden geleden

Reactie op Rjvb26

Ja normaal heeft die dan rompertje aan met pyama en dan lakentje en dan geb ...
Je kunt als je twijfelt ook eens een slaapzak + dekentje doen en s nachts even aan het nekje voelen en eventueel nog temperaturen bij een verschoonbeurt

10 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Je kunt als je twijfelt ook eens een slaapzak + dekentje doen en s nachts e ...
Kan hij dan gewoon een pyama er onder? Sorry ik ben bang dat ik wat vekeerd doe🙈

10 maanden geleden

Reactie op Rjvb26

Ja normaal heeft die dan rompertje aan met pyama en dan lakentje en dan geb ...
Dit lijkt me normaal gesproken eigenlijk al vrij weinig qua TOG bij een kamertemperatuur die zo laag is? Voelt de kleine niet te koud aan? Wat betreft de slaapzak: die is 2.0 TOG toch? Bij zo’n lage omgevingstemperatuur zou je echt wel aan 4.0 moeten komen. Met romper en pyjama kom je denk ik aan 1.5… dus zou er alsnog wel laken of dun dekentje aan toevoegen denk ik.

10 maanden geleden

Reactie op Rjvb26

Kan hij dan gewoon een pyama er onder? Sorry ik ben bang dat ik wat vekeerd ...
Ja hoor als jij even checkt of hij het niet te warm krijgt. Idealiter gebruik je de slaapzak zonder deken. Maar voor mijn baby is 12 graden met alleen pyjama en slaapzak te koud. https://www.puckababy.com/nl-be/blog/temperatuur-en-tog/warmte-en-tog-waardes

10 maanden geleden

Wij hebben dezelfde puckababy. Ze heeft de kleertjes aan met sokjes, dan de puckababy en daarover een dekentje en lakentje. Bij ons blijft ze dan netjes op 36,7 in de nacht. Met minder zakt haar temperatuur

10 maanden geleden

Reactie op nicole0125

Wij hebben dezelfde puckababy. Ze heeft de kleertjes aan met sokjes, dan de ...
Hier hetzelfde!

10 maanden geleden

Reactie op nicole0125

Wij hebben dezelfde puckababy. Ze heeft de kleertjes aan met sokjes, dan de ...
Wij dit ook met een wollen dekentje! En dan hebben we zelfs de verwarming nog aan op de slaapkamer, denk dat het zo’n 18 graden is en haar temperatuur is daarmee 36.5. Koukleum dus 🥲

10 maanden geleden

Reactie op undefined

Wij dit ook met een wollen dekentje! En dan hebben we zelfs de verwarming n ...
Haha hier ook!

10 maanden geleden

Reactie op LB22

Dit lijkt me normaal gesproken eigenlijk al vrij weinig qua TOG bij een kam ...
Ik lees dit nu pas🙈 ik had de afgelopen nachten dan wel een extra deken er over heen die dik was en hij slaapt bij mij in bed dus dan heb die wel meer warmte