16 Reacties
5 maanden geleden
Ik kan geen filmpje plakken dus ik zal jullie ook even laten zien hoe ze eerst ligt 1/3

5 maanden geleden
Lekker laten liggen haha. Mijn zoontje ligt ook vaak zo met z’n hoofd. En sinds 2 weken rolt hij z’n hele bed door ‘s nachts.
5 maanden geleden
Hier draait ze ook vaak weg zo en valt ze lekker in slaap. Zou me geen zorgen maken, is echt normaal babygedrag😘
5 maanden geleden
Hier echt precies hetzelfde. Ze ligt lekker te drinken aan de borst. Dan is ze klaar en klapt ze haar hoofd naar achter, echt met best wel een vaart. En dan slaapt ze. Ze lijkt dit zelf echt ze te willen.
5 maanden geleden
https://www.borstvoeding.nl/borstvoeding-na-de-eerste-week/veilig-samen-slapen/ zou je op kunnen kijken om veilig te slapen. Ik ben in de kraamweek al een x voedend in slaap gevallen, werd in dezelfde houding wakker en ben toen weer verder gegaan met voeden. Pas toen ik aan het einde van die voeding op de klok keek zag ik dat het 2 voedingen geweest waren ipv 1.🤣
Kwa liggen, heeft iemand op dit forum het volgens mij de exorcist houding genoemd. De reacties erop waren dat iedere baby die houding weleens aanneemt, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
5 maanden geleden
Oh ja, de eerste keer exorcist houding heb ik tot drie keer haar hoofdje zachtjes naar voren geduwd tot een normaal positie, waarbij ze zelf binnen 5 seconden haar hoofd weer direct terug naar achter trok. Ik heb het idee dat het te maken heeft met leren omrollen. Ze heeft de exorcist een paar nachten gedaan en nu rolt ze zelf op haar zij voor/tijdens het slapen en slaapt zo.