155 Reacties

vorig jaar
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend h猫 wachten op de eerste echo. Die datum hadden wij ook bij ons eerste zoontje onder tussen alweer een grote knul van 5! Uiteindelijk zijn wij bevallen op 8.1.2019

vorig jaar
Hi! Hier ook hiervoor een vroege miskraam gehad en nu rond 11 januari uitgerekend!
Op 23 mei heb ik een vitaliteitsecho! Heel chill, want vind het echt spannender nu!
Voel me verder goed! Beetje moe soms, maar dat ben ik chronisch door m鈥檔 dochter van bijna 1,5馃ぃ
Eerste jaar was Terror met slapen (achteraf door lichamelijk ongemak waar niemand ons mee hielp馃槄), dus nu beetje aan het bijkomen nu het slapen beter gaat! Haha!
Dus of het de zwangerschap is of dat ik gewoon moe ben, geen idee馃ぃ馃ぃ
Wel snelllll een vol gevoel tijdens het eten!

vorig jaar
Oooh gefeliciteerd, wat spannend h猫, hier 28mei de eerste echo heeeeel spannend

vorig jaar
Hoi hoi, ik ben 14 januari uitgerekend! Ik vind het allemaal heel spannend omdat mijn vorige zwangerschap in een MK eindigde met 7+3 weken! Ik ben vandaag 4+6 weken en heb in begin wel bandenpijn gehad en vlage van misselijkheid en nu weinig symptomen! Alleen nog wat lichte bandenpijn!
Ik heb ook 29 mei mijn 1e echo staan!
Spannend!!
Succes met je zwangerschap 馃崁

vorig jaar
Hoihoi! Gefeliciteerd! Ik ben vandaag 5+5 zwanger, na een (opgewekte) miskraam te hebben gehad eind februari. Ik vind het ook spannend en hoop dat alles nu goed is bij de 1e echo 27 mei en ik ben rond 8 Januari uitgerekend. Verder heb ik last van me rug, gevoelige borsten, hoofdpijn, humeurig, veel plassen maar verder niet veel te klagen馃槉

vorig jaar
Hoi, ik ben 4.1 weken zwanger en rond 19 mei uitgerekend. Ik moet nog een test doen, maar weet niet precies wanneer het beste is. Durf hem niet te vroeg te doen. Heb wel allerlei kwaaltjes. Hoofdpijn, bandenpijn, opgezwollen buik, rugpijn en af en toe misselijk.

vorig jaar
Reactie op kleindraakje
Hoi, ik ben 4.1 weken zwanger en rond 19 mei uitgerekend. Ik moet nog een t ...
Moet het toch even vragen馃 hoe weet je dat je al zwanger bent als je nog een test moet doen?

vorig jaar
Ik ben ongeveer rond 10 januari uitgerekend. Eerste echo moet nog gedaan worden (word rond 8 weken gedaan op 30 mei), dus dan kan de datum natuurlijk nog verschuiven 馃き
Oh en het is trouwens onze tweede kindje, we hebben al een zoontje van 14 maanden oud.
Op zich gaat het wel redelijk, heb wel last van het warme weer en ben snel moe, net ook een eerste craving gehad : toast met tomaat ketchup, smaakte geweldig 馃槺馃槀

vorig jaar
Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben 11 januari uitgerekend. Zoals meerdere hier een vroege miskraam met 6 weken gehad in december en zijn sinds augustus bezig met proberen. Durf nu niet echt blij te zijn en probeer het allemaal wat oppervlakkig te houden. 24 mei hebben wij de vitaliteitsecho staan. Heel spannend allemaal. 馃崁

vorig jaar
Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben 11 januari uitgerekend. Zoals meerdere hier ...
Ik heb dit ook! Ergens ben ik natuurlijk heel blij, maar ik denk dan tegelijkertijd het kan nog mis gaan. Die onzekerheid is lastig, maar ik probeer het los te laten zover dat lukt. Het is te hopen dat het goed gaat馃崁

vorig jaar
Reactie op Maud-1996
Ik heb dit ook! Ergens ben ik natuurlijk heel blij, maar ik denk dan tegeli ...
Ik denk ook dat je altijd die zorgen blijft houden. Voor nu niet te veel stressen en hopen op het goede. Kunnen elkaar een beetje steunen in deze chat haha. 馃崁馃崁

vorig jaar
Volgens eigen berekening 6 januari uitgerekend. Vandaag 6 weken zwanger.
28 mei staat de eerste echo.
Dit was de 2e poging voor 2e kindje, vind het super spannend. En heb gelukkig geen ervaring met miskramen (lijkt me super heftig).
Dusver gaat alles goed, maar heb geen symptomen (behalve uitblijven van menstruatie) wat het dus nog steeds onwerkelijk en spannend maakt.
Maar was bij de eerste precies zo, toen begon ik het pas te geloven toen ik een 20 weken zwanger was 馃檲

vorig jaar
Hoi Maud,
Hier 16 januari uitgerekend, hopelijk blijft het allemaal goed gaan 馃檹馃徏, ik heb in maart een miskraam gehad. Kindje was gestopt met groeien met 8+4.
Ik heb mijn eerste echo 28 mei, de termijnecho op 24 juni, maar ik ga zeker vragen om tussen die 2 echo's door nog een echo te maken met 8 a 9 weken, ivm mijn eerdere miskraam. Ik weet dat je er niets aan kan doen als het mis gaat, maar het is om mijzelf meer rust te geven.