29 Reacties

3 dagen geleden

Bij ons na de jaar nog steeds een must!! Zeker doen!

3 dagen geleden

Reactie op Valerinja

Bij ons na de jaar nog steeds een must!! Zeker doen!
Na 2 jaar bedoel k

3 dagen geleden

Must nee, fijne stoel ja. Wij hebben de schommelstoel Nebel van Jysk. Zag vandaag in de winkel dat hij in de aanbieding is voor 115 euro.

3 dagen geleden

Reactie op M_1986

Must nee, fijne stoel ja. Wij hebben de schommelstoel Nebel van Jysk. Zag ...
Dankjewel voor de reactie, die ziet er eerlijk gezegd best hard uit?

3 dagen geleden

Ik vond t verschrikkelijk. Je kan er niet echt makkelijk uit komen als je baby op je in slaap valt. Ik had liever een goede stoel gehad

3 dagen geleden

Ik heb er een. Staat leuk, nooit gebruikt

3 dagen geleden

Reactie op beau07

Dankjewel voor de reactie, die ziet er eerlijk gezegd best hard uit?
Nee is helemaal niet hard. Zit heerlijk. Gebruik hem nu al meer dan 2,5 jaar

3 dagen geleden

https://www.babypark.nl/kidsdepot-jazzy-schommelstoel.html Wij hebben deze sinds onze eerste. Heel blij mee. Kun je zonder schommelen? Natuurlijk. Maar een fijne stoel op de babykamer is wel echt heel prettig voor nachtvoedingen, troosten, boekjes lezen voor het slapen etc. Fijne van deze stoel vind ik dat hij ook makkelijk schoon te houden is. Door de schommelfunctie kan ik er ook met baby op de arm makkelijker uit opstaan. In de kraanweek is de harde zitting heel prettig als je gehecht bent. Maar je moet vooral een stoel kopen die jij lekker vindt zitten. Of deze nou schommelt of niet.

3 dagen geleden

Deze is echt heerlijk, nu al! En de baby in de buik vindt t ook fijn geloof ik🥰

3 dagen geleden

Reactie op M_1986

Nee is helemaal niet hard. Zit heerlijk. Gebruik hem nu al meer dan 2,5 jaa ...
Wij hebben ook deze laatst bij de Jysk gekocht. Vinden hem ook lekker zitten. We hebben ruimte ervoor gemaakt, het leek ons wel belangrijk een fijne (schommel)stoel

3 dagen geleden

Wij hebben die standaard ikea stoel, maar daar gingen we eigenlijk pas gebruik van maken toen ze na ruim 6 maanden op haar eigen kamer ging slapen. Mijn man gaf dan een flinke fles afgekolfde melk in de hoop dat ze doorsliep haha. Ik deed de borstvoedingen eigenlijk altijd in bed of beneden op de bank.

3 dagen geleden

Wij hebben zoveel schommelstoelen en fauteuils gepast. Maar heel veel kraken en was moeilijk om eruit te komen. Nu gekozen voor een Ikea fauteuil die zat als enigste echt heerlijk!!!

3 dagen geleden

Ik vind het geen must have. Nooit 1 gehad en ook nooit gemist. Überhaupt geen stoel op de kinderkamers gehad. Voeden deed ik altijd of beneden of in me eigen bed

3 dagen geleden

Het is maar wat je zelf fijn vind. Wij hebben een glider chair en vind ik enorm fijn voor voeden en ook voor boekjes lezen etc. Voordeel hiervan is dat je horizontaal heen en weer schommelt en niet van voor naar achter. Je kunt hem ook met een hendel vast zetten als je niet wil schommelen. Daarnaast zit er een krukje bij (die ook schommelt).

2 dagen geleden

Reactie op sam84a

Deze is echt heerlijk, nu al! En de baby in de buik vindt t ook fijn geloof ...
Hi, mag ik vragen waar deze van is?

één dag geleden

Reactie op BabyMese

Hi, mag ik vragen waar deze van is?
Van Aosom

één dag geleden

Wij hebben deze van Sklum, echt heel blij mee! Zit heerlijk en staat echt super leuk in de babykamer 🥰 Dit is ons eerste kindje dus geen idee of het een musthave is maar het is nu een fijn plekje geworden om rustig te zitten met de baby om te voeden, troosten en om voor te lezen. https://www.sklum.com/nl/kopen-schommelstoelen/125747-schommelstoel-van-chenille-maylene.html?_gl=1*1v4020n*_up*MQ..*_ga*NzE5NDI2ODUyLjE3MzIwNTIwOTA.*_ga_Z2482RZ0GH*MTczMjA1MjA4OS4xLjAuMTczMjA1MjEzMi4wLjAuMA..

één dag geleden

Wij hebben deze. Zo fijn!

één dag geleden

Ik heb deze, voor mijn 2e kindje aangeschaft ❤️

20 uur geleden

Vooral met bv vond ik het wel heel fijn