106 Reacties

vorige maand

Ik zou het ook willen maar durf het niet. Ook merk ik dat mijn clitoris erg pijnlijk is, hebben meer dames dit??🙈🫢🫣

vorige maand

Ik ben 1.5 week geleden bevallen en heb al behoefte maar durf ook nog niks vanwege de wond in m'n baarmoeder en de litteken van een keizersnede dus ik vermijd lichamelijk contact met m'n man en kijk niet meer naar m hahah

vorige maand

Ik zou toch echt 6 weken wachten met penetratie tot je zeker weet dat de wond (ter grootte van een diner bord) in je baarmoeder is genezen.... Dit inderdaad om infectie te voorkomen. Maar je kan het vast ook heel gezellig maken zonder dat er iets in gaat!

vorige maand

Herkenbaar, maar lang leve het voorspel!

vorige maand

Reactie op amberolli

Ik zou het ook willen maar durf het niet. Ook merk ik dat mijn clitoris erg ...
Jaa ik heb er ook last van en vooral als ik iets teveel gedaan heb

vorige maand

Zolang ik nog bloed is het vooral zijn feestje, maar zodra ik gestopt ben met bloeden mag hij down under haha. Penetratie wachten we wel echt de 6 weken mee, infectie is echt niet chill🫣

vorige maand

Ik ben ook 3,5 week geleden bevallen en heb tot nu toe 2 keer voorzichtig seks gehad. Wel met condoom natuurlijk en alles ging goed. Ik kon echt niet meer wachten en weet dat er een risico op infectie is, die hou je altijd. Dus ik hoef geen negatieve reacties. Nu kan ik er weer even tegenaan voor 3 weken 😋 Ik zou zeggen doen wat goed voelt voor je.

vorige maand

Reactie op Frelu

Ik ben ook 3,5 week geleden bevallen en heb tot nu toe 2 keer voorzichtig s ...
Ik had met de eerste ook na 3 weken weer sex. Ik bloedde niet meer. Het is waar iedereen zich prettig bij voelt. Ben benieuwd hoelang het dit keer duurt voor het bloeden stopt. Hoop snel ! Heb jij nog bloedverlies of dat niet ?

vorige maand

Reactie op KimHester

Ik had met de eerste ook na 3 weken weer sex. Ik bloedde niet meer. Het is ...
Ik hoop het ook voor je! Ik bloed nog een heeel klein beetje. Hoop ook dat het snel stopt.

vorige maand

Ja, de behoefte is er wel. Ben ruim 2 weken geleden bevallen. Maar ben liever safe than sorry, beetje creatief zijn dan maar.

vorige maand

Behoefte? Ja. Bijna 3 weken geleden bevallen maar na 1 week dacht ik weer aan seks. Het echt doen is een ander verhaal. Bloed nog en heb last van de knip 😅 ik wacht ermee.

vorige maand

Ik snap niet hoe mensen zosnel weer behoefte kunnen krijgen. Serieus 🤣😅 je bent toch bezig met je newborn en ook om ritme van alles te krijgen? En ke bent toch moe slaaot toch ook veel? Hoe kun je in deze korte tijd echt ff denken aan intiem momentje 😓 dan denk ik echt hebben mensen haast ofzo?

vorige maand

Reactie op Tantebieb

Ik snap niet hoe mensen zosnel weer behoefte kunnen krijgen. Serieus 🤣😅 j ...
Iedereen heeft een ander libido en dat is helemaal oke 🤷‍♀️ wij hebben normaliter 1 keer per 2 weken, soms 1 keer per week seks. Ik ken mensen die elke dag seks hebben en ik ken mensen die 1 keer per maand seks hebben. Dat is allemaal helemaal oke :) En wellicht hebben mensen juist behoefte aan even een intiem momentje met z'n tweeën, juist omdat je de hele tijd met een newborn bezig bent, eventjes tijd voor elkaar.

vorige maand

Zeker behoefte, morgen een maand geleden bevallen en kijk uit naar een intiem moment met mijn vriend

vorige maand

Dankjullie wel voor de reacties! En ja behoefte is er zeker! Onze newborn doet het fantastisch slaapt van 10 tot 8 in zijn bedje op zijn eigen kamer en wordt 1 x wakker voor een fles dusja… tijd hebben wij voor elkaar🤪

vorige maand

Reactie op Paula220022

Dankjullie wel voor de reacties! En ja behoefte is er zeker! Onze newborn d ...
10 uur ‘s avonds tot 8 uur ‘s ochtends??? En 3,5 week oud? Hoe dan😱

vorige maand

Reactie op Tantebieb

Mijn vriend en ik leefde echt langs elkaar omdat onze dochter niet echt een ritme had. ‘S nachts sliepen we niet samen en overdag waren we ook veel bezig haar. Dan kan een intiem moment mij juist zo goed doen ondanks weinig slaap😊

vorige maand

Reactie op Tantebieb

Wij zijn ook bezig met onze newborn maar we zijn ook gewoon nog Amber en Jurr ipv alleen papa en mama. Als de kleine slaapt genieten we juist heel erg van de tijd die we samen hebben na een pittig huiluurtje bijvoorbeeld. Ik heb sinds een week ook wel weer behoefte er aan, het is dat mijn lichaam dit nog niet toe laat haha 😂 Ik denk dat ik die behoefte al snel had omdat ik sinds ons zoontje geboren is ik nog extra aangetrokken ben tot mijn vriend

vorige maand

Reactie op amberolli

Ik zou het ook willen maar durf het niet. Ook merk ik dat mijn clitoris erg ...
Yupp, is weggegaan na 3.5 weken. Nog steeds beurs daarbeneden en interne hechtingen van 2de graads ruptuur. Helaas moeten wij dus nog wachten. Nu 4 weken post partum.

vorige maand

Dan hier een bericht van Gerda. Denken jullie wel aan anticonceptie?! Je bent mega vruchtbaar nu.. Wellicht ten overvloede, maar better safe than sorry 😉