21 Reacties

7 maanden geleden

Van Munchkin

7 maanden geleden

Deze bakjes van de ikea en lepeltjes van Munchkin. Heb wel twee leuke setjes met bordjes en schaaltje gekregen in bijvoorbeeld de vorm van een olifantje maar die gaan we straks gebruiken als meneer zelf met de handen of lepel aan de gang kan馃榿

7 maanden geleden

Wij hebben bakjes en bordjes van ikea, zelfde als hieronder al staan! Maar ook een leuk setje van mepal x little dutch farm serie. Lepeltjes van o.a. babydump, kruidvat en mepal

7 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Van Munchkin
Ik gebruik eerst van die lange smalle lepeltje. Als ze zelf gaan eten juist de dikke korte. Qua bakjes die met een zuignap eronder. Eten opwarmen doe ik niet in plastic.

7 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Ik gebruik eerst van die lange smalle lepeltje. Als ze zelf gaan eten juist ...
Blijven die bij jullie staan? Bij ons was t meteen de kunst die zo snel mogelijk los te trekken en dan op de grond. Dus lagen nog eerder op de grond dan normale bakjes en bordjes helaas haha..

7 maanden geleden

Reactie op DRH1993

Blijven die bij jullie staan? Bij ons was t meteen de kunst die zo snel mog ...
Haha mijn oudste liet ze wel staan ja. Bij mij middelste plakten ze minder goed.

7 maanden geleden

Ik kocht deze week een bordje met zuignappen en vakjes bij de zeeman. Ze hebben momenteel ook bapkjes om hapjes in te bewaren en/ of invriezen.

7 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Haha mijn oudste liet ze wel staan ja. Bij mij middelste plakten ze minder ...
Hier hadden ze meteen door hoe die los te krijgen helaas.. Is t wel van hard plastic t gedeelte waar t eten op ligt? Of heb je er wel eens zelf van gegeten? Mijn ouders hadden wel van die bordjes met zuignappen, maar al t eten smaakte echt naar afwasmiddel merkte ik toen ik een keer wat ervan at. Was van dat flexibele plastic, dus totaal niet geschikt eigenlijk ervoor. Was zo ontzettend smerig. Daarom ook een enorme afkeer van gekregen.

7 maanden geleden

Deels van Jollein en deels van de Zeeman. Beiden met zuignappen maar op dat Tripp Trapp blad blijft niets staan 馃檲

7 maanden geleden

Reactie op DRH1993

Hier hadden ze meteen door hoe die los te krijgen helaas.. Is t wel van h ...
Ja hard plastic. Dat flexibele spul kan inderdaad naar Afwasmiddel gaan smaken in de vaatwasser.

7 maanden geleden

Reactie op M_1986

Deels van Jollein en deels van de Zeeman. Beiden met zuignappen maar op da ...
Op de goedkope ikea stoel wel馃檪

7 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Op de goedkope ikea stoel wel馃檪
Ja dat zal maar die komt er hier niet in 馃槄 Ik struikel er continu over. Die mist het voetensteuntje schijnt onveilig te zijn met hapjes.

7 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ja dat zal maar die komt er hier niet in 馃槄 Ik struikel er continu over. ...
Voetensteun kun je los kopen馃槃 (Google voetensteun stoel ikea). Ik vind hem juist in het begin zo fijn omdat je er een opblaasbaar kussentje in kunt doen. Dan zitten ze al jong lekker stevig. En goed schoon te maken. En niet zo belachelijk duur. Maar de poten staan inderdaad wel wat naar buiten. En als je een stoel wilt die goed bij je interieur past is het ook niet de beste keuze.

7 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Voetensteun kun je los kopen馃槃 (Google voetensteun stoel ikea). Ik vind hem ...
Ja gezien. Maar vond ik veel te duur. Die ze vaak aanbieden zijn duurder dan de stoel. Ik heb ook een speciaal kussen in de babysit voor de tripptrapp zodat ze er ook snel goed stevig in kunnen zitten

7 maanden geleden

Ik heb op tallishop.nl RVS bordjes besteld. Ik wil geen plastic gebruiken namelijk. Wij eten zelf ook niet van plastic bordjes of plastic bestek.. Ben alleen nog opzoek naar bestek :).

7 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Ik heb op tallishop.nl RVS bordjes besteld. Ik wil geen plastic gebruiken n ...
Wij hebben dit als kinder bestek https://www.lucardi.nl/product/besteksetje-boederijdieren-4-delig-305376.html?channable=008bdf69640033303533373606&kb=ga_shp_22371563004_&gad_source=1&gad_campaignid=22381536841&gclid=Cj0KCQjwu7TCBhCYARIsAM_S3NhzrGwIbIkWr5IoCjqmgeoekZPr7DDQV7vZfe_86Fuqk66aXMwqMdoaArQ3EALw_wcB Alleen vind ik dat geschikter vanaf latere leeftijd. Dit voelt snel te heet aan. Net als rvs overigens. Wordt al snel bloedheet. En ik vind eten van en drinken uit RVS echt smerig Wij eten zelf ook regelmatig gewoon van het kinder servies. Plasticbordjes en kommetjes van de Ikea 馃檲 Zijn super makkelijk.

7 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ja gezien. Maar vond ik veel te duur. Die ze vaak aanbieden zijn duurder da ...
Ik heb een handige man dat scheelt馃槃

7 maanden geleden

Reactie op M_1986

Wij hebben dit als kinder bestek https://www.lucardi.nl/product/bestekset ...
Haha ik eet ook altijd van die bordjes en uit die bakjes.

7 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Ik heb een handige man dat scheelt馃槃
Ik gelukkig ook, maar de Ikea stoel staat lekker bij opa en oma 馃槄馃檲

7 maanden geleden

Gewoon hetzelfde servies en bestek als die wij ook gebruiken. 鈽猴笍