58 Reacties

12 dagen geleden

Een vriendinnetje van mij heeft deze ontworpen! Naam is nog niet de juiste. We hadden hem online gezien en nu heeft ze hem aangepast baar de contouren van ons hondje 馃榿 heel blij mee! Kleuren worden misschien nog wat anders

12 dagen geleden

Dit word die van ons 馃グ

12 dagen geleden

Reactie op daphnevdpv

Dit wordt die van ons zoontje 馃槉
Tof!! Wasr heb je deze gevonden?

12 dagen geleden

Reactie op QueenElise93

Tof!! Wasr heb je deze gevonden?
Bij kaartje2go!

12 dagen geleden

Wij gaan voor deze kaart. Passend met de thema van haar kamer 馃

12 dagen geleden

Wij zitten aan een van deze twee te denken, maar zijn er nog niet uit 馃槄 zo moeilijk

12 dagen geleden

Dit wordt ons kaartje voor onze zoon馃槏

12 dagen geleden

Reactie op MeanGF

Wij gaan voor deze kaart. Passend met de thema van haar kamer 馃
Haha deze hebben wij ook op het oog, omdat het een beetje iets te maken heeft met haar naam!

12 dagen geleden

Dit word het kaartje voor ons dochtertje 馃┓

12 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Haha deze hebben wij ook op het oog, omdat het een beetje iets te maken hee ...
Is ook een super schattig kaartje dan, zowiezo als het ook nog iets te maken heeft met een naam of betekenis 馃馃┓ De naam op de kaart is trouwens niet de naam van onze dochter, alleen de voorbeeld vanuit de website zelf.

12 dagen geleden

Wij gaan voor deze!

12 dagen geleden

Reactie op Nanne4

Kijk eens bij Fientje en Co! Die hebben allemaal losse plaatjes 馃槏
Ohh wat een mooie ontwerpen. Die stijl is ook helemaal mijn ding 馃挆 Helaas alleen geen passend ontwerp wat betreft uiterlijk van ons kindje en onvoldoende tijd om op maat te laten maken. Dus mocht iemand nog een tip hebben voor soortgelijke ontwerpen, houd ik me aanbevolen 馃槆

12 dagen geleden

Reactie op Juran

Ohh wat een mooie ontwerpen. Die stijl is ook helemaal mijn ding 馃挆 Helaas ...
Ja mooi h猫! Wij hebben geluk, toevallig van al onze 3 kindjes een passend uiterlijk, dus we kunnen weer daar bestellen. Ik zag onlangs bij Hippe kaartjes ook soortgelijke ontwerpen

12 dagen geleden

Wij gaan voor dit ontwerp. De naam nog maar even voorzien van een 鉂わ笍

12 dagen geleden

Wij hebben hier nu een proefdruk van besteld. Die heb ik zelf gemaakt. Mijn man vond dat de mooiste van de opties zonder dat hij wist dat ik die zelf gemaakt had 鈽猴笍

12 dagen geleden

Wij gaan voor dit kaartje! Grote zus + baby broertje!馃挋

12 dagen geleden

Wij gaan voor deze, bij Hippe Geboortekaartjes :)

12 dagen geleden

Reactie op Juran

Ohh wat een mooie ontwerpen. Die stijl is ook helemaal mijn ding 馃挆 Helaas ...
Uilennestje kan je een eigen stijl maken.

12 dagen geleden

Voor ons januarizoontje hebben we nog geen kaartje (ook nog geen naam 馃). We zitten te denken aan een Wie-is-het-kaartje, waarbij de juiste naam gezocht moet worden a.d.h.v. een cartoony baby-tekening. Foto van het kaartje van ons 2023-zoontje hierbij. Toen zijn we voor een Waar-is-Wally-alternatief gegaan. Familie, vrienden en collega's hebben zich te pletter geamuseerd met het zoeken van William 馃槀 In de binnenkant stond dan wel de relevante info, zoas geboortedatum, gewicht, telefoonnummers, ...

12 dagen geleden

Dit wordt m 鈽猴笍